כל המסיבות שתרצו להיות בהן במהלך הג'ירו ד'איטליה בישראל

הפארקים הניידים של סייקלינג אקדמי, אביזרי העידוד והפרסים, ההתארגנויות הפרטיות, הבירות והגירים שאתם תקשקשו מה שאתם על הכבישים שבהם יטפסו הרוכבים. מדריך המסיבות של הג'ירו ד'איטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חובבי האופניים חיים השבוע בחלום, וכל כך חוששים מהרגע שהם יצטרכו להתעורר ממנו, ביום ראשון בערב, כשמרוץ האופניים השני בגודלו בעולם כבר יעשה את דרכו מים סוף לסיציליה. מצד שני, החגיגה רק מתחילה וזה הזמן ליהנות מכל רגע – כמובן שלא רק אם אתם חובבי הענף, כל אדם שפוי ולא שפוי יהנה מהפסטיבל המטורף שיהיה כאן בימים שישי, שבת וראשון.

הרוכבים עוברים לרגע, המסיבות יהיו כמה שעות טובות | צילום: Flowizm

עוד כתבות בנושא

איפה כדאי לעמוד במהלך קטעי הג'ירו בארץ? 
איך מורכבים שלבי הג'ירו ד'איטליה בארץ? 
כל מה שרציתם לדעת על צבעי החולצות בג'ירו ד'איטליה

הרבה אנשים מתלבטים לאן להגיע ואיפה לעמוד ובדיוק בשבילם פרסמנו כתבה על המקומות המרכזיים שבהם יעברו הרוכבים בשלושת הימים של בג'ירו ד'איטליה בישראל. הפעם נספר לכם על המסיבות המיוחדות וכל ההתארגנויות שיש סביב שלושת הימים המופלאים האלה, רק אחרי שתקראו גם את זה, תוכלו להחליט סופית היכן להתמקם.

יום שישי – 4 במאי 

ירושלים היא המקום הנכון להיות בו ביום הזה, ושם יתקיים הקטע הראשון של הג'ירו ד'איטליה בישראל שיהיה קטע נגד השעון לאורך 10 קילומטרים כשכל רוכב ייצא לתורו בנפרד, בין השעות 13:50 ל-17:50.

על המקומות שכדאי להיות בהם על המסלול המלצנו בכתבה הקודמת, אבל אם אתם רוצים להרגיש מקרוב את האווירה והמוזיקה, שווה לכם להתמקם בגן הפעמון. שם תתקיים מסיבת עידוד עם די.ג'יי שירקיד את הצופים ואביזרי עידוד שיחולקו.

במקביל, בגן העצמאות שבעיר יוקם פארק אופניים נייד של קבוצת ישראל סייקלינג אקדמי, כולל אופניים לשימוש חופשי, מגוון תחרויות, חלוקת אביזרי עידוד וחולצות. בשער יפו שבעיר העתיקה יתחיל בכל רבע שעה מופע אופני BMX באורך של 15 דקות.

חשוב לציין שהכבישים בירושלים לאורך כל מסלול המרוץ ייסגרו לתנועה החל מהשעה 9:00 בבוקר. ההמלצה של המארגנים היא לחנות בחניונים המורשים מסביב לעיר ולהגיע למרכז העניינים ברכיבה על אופניים דרך השבילים.

יום שבת – 5 במאי 

בשעות הבוקר תעשה השיירה של ג'ירו ד'איטליה עם הרוכבים וכל אנשי הצוות, את דרכה מבתי המלון בתל אביב לאצטדיון סמי עופר בחיפה – שם יוצב השער שממנו ייזנקו הרוכבים לקטע השני בשעה 13:50. המסיבה סביב אצטדיון סמי עופר תתחיל עוד לפני כן. למה כדאי להגיע לשם? כי אפשר לראות את כל הרוכבים מקרוב, את הזינוק, ועוד לפני כן ליהנות מטקס הצגת הקבוצות, טקס החתמת הרוכבים, ומופע BMX של רוכבים מקצוענים מחו"ל בכל 45 דקות.

מי שרוצה להגיע צפונה יותר, יוכל להצטרף להתארגנות של לא מעט רוכבי אופניים שמתכוונים להגיע לצומת שמרת, שהיא הנקודה הצפונית ביותר שאליה יגיעו רוכבי הג'ירו, לפני שישנו כיוון דרומה לתל אביב. קבוצת ההתארגנות בפייסבוק מדווחת על הגעה למקום כשעתיים לפני, ולאחר מכן על צפייה משותפת בהמשך הקטע.

תתכוננו למסיבות מטורפות. ג'ירו ד'איטליה | צילום: pixabay

דרומה משם, בגשר בת שלמה, מתוכננת מסיבת עידוד נוספת עם טיולי אופניים מודרכים, מוזיקה, בירות ועל האש אבל נראה שעיר האקשן לפני תל אביב יהיה בזכרון יעקב, שם יתקיים קטע מלך ההר הראשון של ג'ירו ד'איטליה 2018. מסיבת העידוד תוקם בחניון שמול היקב, ובמקום יחולקו אביזרי עידוד וגירים מיוחדים לצביעת הכביש – בדיוק כמו בחו"ל. 

מי שרוצה להתמקם בתל אביב, יצטרך לבחור בעיקר בין שני מיקומים. הראשון הוא בהדר יוסף, ליד החניון המזרחי ביותר של אצטדיון האתלטיקה – שם מוכם הוולודרום הראשון בישראל. במקום תאורגן מסיבת עידוד, תהיה התארגנות של חלוקת אופני תרומה למועדוני איגוד האופניים, יוצב מסך ענק ובו תוקרן התחרות, ותהיה גם הגרלה של פרסים למגיעים. ההמלצה אגב היא להגיע דרך שבילי פארק הירקון.

המיקום השני הוא כמובן שער הסיום מול פארק צ'ארלס קלור בחלק הדרומי של בטיילת בתל אביב. במתחם הסיום הקהל יחכה לרוכבים בספרינט שיסגור את הקטע בן 167 הקילומטרים וזהו מחזה שכדאי מאוד לראות. חוץ מזה יתקיים במקום הפנינג ענק עם פארק האופניים הנייד של סייקלינג אקדמי, מופעי קפיצות של BMX ואקספו גדול במיוחד.

יום ראשון – 6 למאי 

את הזינוק לקטע השלישי והמדברי של הג'ירו ד'איטליה בגן העצמאות שבבאר שבע, יחלו בחגיגות כבר על קו הזינוק, שם תוכלו לראות את הרוכבים מקרוב. הקהל יוכל ליהנות מטקס הצגת קבוצות, טקס החתמת הרוכבים, מופע רוכבי BMX מקצוענים מחו"ל שיעלה בכל 45 דקות למשך 15 דקות, והזינוק לקטע המדבר הייחודי לישראל.

-במדרשת בן גוריון, שדה בוקר ישנה נקודת ספרינט ביניים ושם מוזמן הקהל למסיבת עידוד, הכוללת מוזיקה, אביזרי עידוד שיחולקו וכמובן הצללה.

גם במצפה רמון תמוקם נקודת ספרינט ביניים (הכביש ייסגר בשעה 11:00, המרוץ יעבור בשעה 14:30)

-מעלה פארן, נקודת מלך ההר ושם יהנה קהל הצופים ממסיבת מדבר אדירה, מסלולי רכיבת שטח, מאהל מפנק, מוזיקה, דגלים, גירים לצביעת העלייה ועוד.

לרשות המשתתפים במסיבת העידוד יעמדו שירותי הסעה מטעם קבוצת ״סייקלינג אקדמי״ להגעה וחזרה ממרכז הארץ., בהרשמה מראש בלבד באתר בוץ הרפתקאות על אופניים.

בקו הסיום באילת, בסמוך למלון המלך שלמה, זו תהיה ההזדמנות האחרונה שלכם לגעת בכוכבים הגדולים בעולם האופניים, הג'ירו ד'איטליה מסיים את שלושת ימיו בישראל וממשיך לכיוון איטליה. רגע לפני שהם עוזבים יתקיים טקס פודיום ומופעי אקסטרים מטורפים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024
52:22
צ&#039אלנג&#039 ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
צ'אלנג' ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
09:35
כוכב נולד בצ&#039אלנג&#039 ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
54:28
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ'אלנג' ישראמן 2024
02:07
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
33
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 - הסרט!
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ'אלנג' ישראמן 2024 - הסרט!
02:36
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ'אלנג' ישראמן 2024
48:02
באירוע נוצץ: ON השיקה את נעלי הריצה החדשות Monster2
באירוע נוצץ: ON השיקה את נעלי הריצה החדשות Monster2
01:35
מרגש: הצעת נישואין על המסלול בצ&#039אלנג&#039 ישראמן
מרגש: הצעת נישואין על המסלול בצ'אלנג' ישראמן
03:22
אחרי 90 יום מילואים: אמיר אלפיה מסיים במקום השלישי בצ&#039אלנג&#039 ישראמן
אחרי 90 יום מילואים: אמיר אלפיה מסיים במקום השלישי בצ'אלנג' ישראמן
03:43
ישראמנים לעד: הסרטון המרגש מטקס הסיום לצ&#039אלנג&#039 ישראמן
ישראמנים לעד: הסרטון המרגש מטקס הסיום לצ'אלנג' ישראמן
04:45
CHALLENGE ISRAMAN 2024 - next day clip | צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 סרטון התחרות (גרסה קצרה)
CHALLENGE ISRAMAN 2024 - next day clip | צ'אלנג' ישראמן 2024 סרטון התחרות (גרסה קצרה)
38