כך ישראל גנבה את ההצגה בתחרות הקרוספיט הבינלאומית

קבוצת הגברים מישראל עלתה להתחרות בלבוש נשי והפכה לשיחת היום של חובבי קרוספיט ברחבי העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות הקרוספיט הגדולה בעולם "Reebok CrossFit Games" עורכת בימים אלו תחרויות מיון אזוריות במדריד לקראת אליפות העולם בקרוספיט שתתקיים בארה"ב. הקבוצה הישראלית בהשתתפות אבי יונה, רם דובר וגיל ליאור ממועדון CrossFit TLV, הפתיעה את הקהל וההפקה כשבמהלך התחרות הורידו את חולצותיהם ונשארו לבושים בגוזיות נשיות של ריבוק בפני הקהל שהחל להריע ליוזמה.

צפו | 

עוד כתבות קרוספיט בשוונג
"לא צריך להיות בכושר כדי להתאמן בקרוספיט. להיפך"
מבחן שוונג || נעלי הקרוספיט של ריבוק מדגם Nano 5
20 מושגי קרוספיט שחייבים להכיר

לדברי משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל: "כחלק מהתמיכה במתאמני קרוספיט סיפקנו לקבוצה ציוד וביגוד המותאם לענף, היינו בטוחים שהגוזיות ישמשו את הנשים בנבחרת והופתענו לגלות שהוא יועד כדי לגנוב את ההצגה". מיד עם סיום המקצה מיהרו לברר עם המתמודדים אם הסיבה ללבישת גוזיות היא ייצוג הקהילה הגאה, אך אלו השיבו כי מדובר במחשבה שבוצעה בכדי להכניס קצת רוח צבעונית לתחרות. השדרנים בתחרות ציינו שהגוזיות לא יעזרו לשיפור הביצועים בדרך כלשהי, אבל למי אכפת מהביצועים כשהגוזיות מדליקות את הקהל.

78021.1

במהלך התחרות הורידו את חולצותיהם ונשארו לבושים בגוזיות נשיות

משחקי הקרוספיט הם תחרות המשלבת בין כישורים של כח מתפרץ, סיבולת, זריזות וחוזק. כך שבהשוואה לענפי ספורט אחרים כל מתאמן נדרש להפגין חוזקה בכל הקטגוריות בו זמנית בכדי לזכות בדרוג טוב.

78021.4


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג