"כישרון צעיר אדיר": הרוכב הבריטי ג'ייק סטיוארט חתם בישראל פרמייר טק

הספרינטר בן ה-23, המתמחה בקלאסיקות הבלגיות, עוזב את Groupama FDJ כדי להצטרף לקבוצה הישראלית. מנהל הקבוצה קלסטרום בטוח: "עדיין לא הפגין את מלוא היכולות שלו", סטיוארט: "כאן אוכל למצות את היכולות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ייק סטיוארט מנצח | צילום: ספרינט סייקלינג

קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית "ישראל פרמייר טק" ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הבאה והודיעה היום (חמישי) על החתמה נוספת, של הספרינטר הבריטי בן ה-23 ג'ייק סטיוארט שמצטרף מהקבוצה הצרפתית Groupama FDJ.

לכתבות נוספות בנושא:
וולטה אספנייה, קטע 17: רוגליץ' כבש את האנגלירו; לספ קוס נותרו 8 ש' הובלה
הדמעות והמחלוקת: האם יונאס וינגגור הפר את הוראות הקבוצה בוולטה?
ממשיכה במסע הרכש: ישראל פרמייר טק החתימה את המטפס ג'ורג' בנט

סטיוארט, שיחגוג 24 בחודש הבא, פרץ לתודעה בשורות הקבוצה הצרפתית כבר במרוץ המקצועני הראשון הגדול שלו, ב-2021, כשהגיע למקום השני בקלסיקה הבלגית החשובה אומלופ. מאז הוא השיג שני ניצחונות נוספים (שניהם בקטעים בטור דה ל'אן ב-2022 וב-2023), אבל הותיר תחושה שהוא יכול להשיג יותר.

וזו בדיוק הסיבה שהבריטי מגיע לישראל פרמייר טק, על אף שנותרה לו עוד שנה בחוזה בגרופאמה. הקבוצה הישראלית והרוכב עצמו משוכנעים שסטיוארט יממש במדיה את הפוטנציאל שלו, והיא מתכוונת להעניק לו הזדמנות להתמקד בקלאסיקות הבלגיות, שם כאמור הצטיין מלכתחילה.

"ג'ייק סטיוארט הוא כישרון אדיר, שעדיין לא הפגין את מלוא היכולות שלו", הסביר מנהל הקבוצה צ'ל קרלסטרום" "אנו רואים בו רוכב שיוכל לקחת את המנהיגות של סגל הרוכבים שלנו בקלאסיקות הבלגיות, ובמקביל לסייע לנו עם המהירות שלו להוביל ולסייע לספרינטרים הטובים ביותר שלנו להשיג ניצחונות. יש לו לא מעט חברים קרובים בקבוצה שלנו ואני משוכנע שאצלנו הוא יפרח".

סטיוארט עצמו הביע בטחון שהמעבר לקבוצה הישראלית תביא למימוש ההבטחה הגדולה: "כשחיפשתי את המקום בו אהיה מאושר ואוכל למצות את היכולות שלי עד הסוף, כולם דיברו על ישראל פרמייר טק כמי שתוכל להעניק לי את ההזדמנות הזו". הוא ציין במיוחד את החתמתו של חברו הטוב אית'ן ורנון, אחד הספרינטרים הצעירים המוכשרים בעולם שחתם לא מכבר בקבוצה, כגורם מדרבן במעבר.

סטיוארט מצטרף לשורה של רוכבים צעירים ומוכשרים שהוחתמו בקבוצה לקראת העונה הבאה ביניהם כאמור ורנון, הספרינטר הקנדי ריילי פיקרל ושני הישראלים נדב רייסברג ועודד קוגוט. הקבוצה החתימה גם את הספרינטר הגרמני המנוסה פסקל אקרמן ואת המטפס הניו זילנדי ג'ורג' בנט, במה שנראה לפי שעה כסגל עם פוטנציאל גבוה לקראת עונת המרוצים הבאה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג