ירון ליטן ושירלי ניסן ניצחו בקטגוריית "מאסטרס יהלום" לזכר חן יהלום ז"ל

הקטגוריה המאגדת את כל קטגוריות הגיל בחצי המרחק הוקדשה לזכרו של איש הברזל שנהרג על אופניו במהלך חופשה מהמילואים. ליטן חברו הטוב של חן עלה על ראש הפודיום אצל הגברים, הטריאתלטית מהעוטף ניצחה אצל הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הזוכים בקטגוריית "מאסטרס יהלום" עם המשפחה | צילום: צלמי שוונג

צ'אלנג' ישראמן 2024 היה מיוחד מהרבה סיבות, כאשר חגיגיות התחרות הייתה מהולה בכאב ואבל על הישראמנים שכבר לא איתנו. איזור הזיכרון באקספו, היה אחת הנקודות המרגשות בסוף השבוע, כמו גם פאנל הזיכרון במסיבת העיתונאים, דקת הדומייה לפני הזינוק ועד ההקדשות סוחטות הדמעות של המשתתפות והמשתתפים עצמם, במהלך המרוץ או בקו הסיום.

בנוסף לאלו, הונצחו הישראמנים שנפלו גם בשתי קטגוריות פרסים שהוקדשו לזכרם. אחת מהן הייתה "מאסטרס יהלום", לזכרו של רס"ן חן יהלום. קטגוריה זו איגדה לראשונה את כל קבוצות הגיל בחצי המרחק (113). שלושת המהירים ושלוש המהירות ביותר מכל המשתתפים שאינם במקצה העלית, זכו בפרס כספי של 2,000 ש"ח למנצח ולמנצחת, 1,000 ש"ח למקום השני ו-500 ש"ח למקום השלישי.

גביעי "מאסטרס יהלום" | צילום: צלמי שוונג

היום (שבת) הוענקו הפרסים בטקס הסיום המרגש, על ידי משפחתו של חן ז"ל. מבין הגברים, ניצח בקטגוריית "מאסטרס יהלום" ירון ליטן, חברו של חן, שהתחרה עם הגופייה המיוחדת שהכינו חבריו לכבוד התחרות ואיתה גם עלה אל הפודיום. ליטן סיים את המסלול בזמן של 5:03:17 שעות. במקום השני סיים שקד שמע עם זמן של 5:13:34 שעות ובמקום השלישי חברה נוסף מטרייהארד, אדם מיארה, שקבע 5:17:17 שעות.

אצל הנשים המהירה ביותר הייתה שירלי ניסן מאתגרית העוטף, שקבעה בחצי המרחק 6:28:06 שעות. במקום השני הייתה אורלי גלעד מ"טימישגב" עם 6:31:34 שעות ובמקום השלישי רות ים מ-ZONE3 עם 6:32:07 שעות.

הזוכות בקטגוריית "מאסטרס יהלום" | צילום: צלמי שוונג

חן היה מוכר לרבים בעולם טריאתלון המרחקים הישראלי. הוא התאמן בקבוצת TRIHARD של גל תיכון (ב"סקוואד") וזכור כאחד המתחרים החזקים בישראמן (5:09:04 שעות בחצי המרחק), וכמי שהיה המהיר ביותר בכל קבוצות הגיל לפני שנתיים. מותו של חן בנובמבר האחרון היכה בהלם את קהילת הטריאתלון וספורט הסיבולת הישראלית. חן נהרג מפגיעת רכב בעת אימון רכיבה על אופניו בסמוך לחולון. מ-7 באוקטובר היה חן במילואים בעזה כקצין בגדוד 8159 של חיל התותחנים. הוא חזר לסוף שבוע להתרעננות ויצא לרכיבת שבת יחד עם חבריו הטובים לעולם אנשי הברזל עמית שקד ויניב פתאל (שניהם התחרו גם הם אתמול), רכיבה ממנה לא חזר.

מלבד ההנצחה בצ'אלנג' ישראמן, יצאו לאחרונה חבריו ומשפחתו של חן במימון המונים למען הקמת פינת הנצחה לזכרו, בפארק הירקון, במסלול הריצה הקבוע שלו, אותו כל כך אהב. 60 אחוז מהקמפיין כבר הושלם, כאשר נותרו עוד 28 ימים לסיומו. לתמיכה ותרומה בקמפיין לחצו כאן.

ירון ליטן עם אור פי-אל, אשתו של חן יהלום ז"ל | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג