יום האהבה || מיהם הזוגות שמנהלים קבוצות ריצה ביחד?

יום האהבה זו הזדמנות מצוינת, לצאת ולדבר עם שלושה זוגות שמנהלים ומאמנים יחד קבוצות גדולות ומצליחים לנהל חיי זוגיות, אהבה ומשפחה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשנים האחרונות תוכלו לראות יותר ויותר זוגות נכנסים יחד לעולם הספורטיבי. לפעמים האחד סוחף את השני או ששניהם יחד נכנסים לקבוצה ומתחילים להתאמן. אבל מה קורה כאשר שני בני הזוג עובדים יחד, מאמנים ואף מתאמנים בקבוצה שהיא בעצם העסק שלהם? איך זה משפיע על חיי הזוגיות שלהם? ריבים ואי הסכמות ואפילו שחיקה. יצאנו לדבר עם שלושה זוגות שמנהלים יחד קבוצות גדולות ומוצלחות ובדקנו מה המתכון הסודי שלהם.

"עבורי זה גם פלוס גדול להיות עם אהוב ליבי כל היום" | צילום: אלבום פרטי

קבוצת "רצים עם לורנס"

לורנס ופיליפ גורדון, יחד כבר 40 שנה, הם מנהלים קבוצה גדולה של רצים בנתניה "רצים עם לורנס" ומאמנים בה יחדיו.

איך זה לנהל יחד קבוצה?
"הכי כיף בעולם", אומרת לורנס, "כל אחד מביא את הפלוסים שלו ולחברי הקבוצה זה בונס מטורף. אנחנו ממש מתואמים בינינו ומכירים כל אחד ואחת בקבוצה. בשביל חברי הקבוצה זה פלוס ועבורי זה גם פלוס גדול להיות עם אהוב ליבי כל היום".

מה קורה אם יש ויכוחים?
"מתעצבנים, מדברים ובסוף אני עושה את מה שאשתי אומרת", צוחק פיליפ, "אנחנו לא אנשים שרבים", אומרת לורנס, "אנחנו החברים הכי טובים, עזבי את עניין הבעל והאישה, בעבודה אנחנו החברים הכי טובים. יש דעות מקצועיות לפעמים שונות". "מבחינה מקצועית אנחנו מאוד מתואמים", אומר פיליפ, "אנחנו משלימים אחד את השני".

יוצא מצב בו אתם מכניסים את העבודה לבית או להפך?
"לגמרי, אנחנו בעניין 24/7", אומר פיליפ, "אנחנו כל הזמן מדברים על העבודה ואיך אפשר לשפר את המתאמנים", מסבירה לורנס, "אנחנו כל הזמן מדברים והעבודה אצלנו בבית כל הזמן". "אנחנו לא מביאים את הבעיות או דברים מיוחדים לעבודה, רק אם יש שמחות".

מה אתם מאחלים לקראת יום האהבה?
"אני חושבת שזה יום מיוחד שבו רואים כמה האהבה חשובה. ברגע שאוהבים, זה מקרין לא רק לבן הזוג או לילדים, אלא אוהבים גם את האחר. אהבה לדעתי שייכת גם לנתינה כי מי שאוהב הוא גם נותן", אומרת לורנס, "אנחנו אוהבים אחד את השני, אוהבים את העבודה שלנו והאנשים שמתאמנים איתנו, זה מכלול אחד שלם", מוסיף פיליפ, "למען האמת אנחנו לא צריכים את הוולנטיין בשביל זה, הדבר זורם ביום יום".

קבוצת "טריהארד"

את הזוג תום ואנה מרמרלי, אין אחד שלא מכיר, מלבד העובדה שהם מנהלים יחד קבוצה גדולה מאוד של טריאתלטים ואנשי ברזל, טריהארד, הם חובקים תינוקת קטנה, בת 8 חודשים בשם אלכס. תום הוא מנהל הקבוצה ואחראי על כל התחום המקצועי בעוד שאנה אחראית על כל השיווק, פרסום ושירות לקוחות והכל בשיתוף עם ענבר זהבי שגם היא חלק ממנהלי הקבוצה.

"אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים בכל יום" | צילום: ניר עמוס

איך זה לנהל יחד קבוצה?
"זו הרגשה נהדרת", אומרת אנה, "יש לנו עסק וקבוצה מדהימה. אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים בכל יום ויש לנו את הזכות לעשות זאת. לפעמים זה מאתגר כזוג ויש חילוקי דעות, אבל תמיד מדברים על הדברים ומחליטים יחד". "אני מאמין שזה כמו בכל תחום בו זוג עובד יחד, באיזה שהוא מקום לא תמיד זה קל. בעסק מהסוג הזה, אנחנו קובעים את הזמנים וישנה גמישות", מוסיף תום.

מה קורה אם יש חילוקי דעות או ריבים?
"ההיררכיה די ברורה", אומר תום, "בסופו של דבר אני המנהל ואני מחליט. אני שומע לדעותיהם של אחרים, אבל בסופו של דבר אני לוקח את ההחלטה גם אם לא כולם מסכימים". אנה מוסיפה שתום הוא באמת זה שקובע ולא תמיד הוא מרוצה, "לפעמים אנחנו מזכירים אחד לשני שאפשר לקחת צעד אחורה, להירגע ולחשוב על הדברים ולא צריך להתעצבן, כי גם זה קורה לפעמים. מדגישים שהעבודה לא תיכנס לחיים האישיים כי בכל זאת, תום הוא המנהל שלי, העובדה שאנחנו זוג היא נפרדת ואנחנו משתדלים לאזן".



מה קורה במצב שיש ריב בבית? איך לא לוקחים את זה לעבודה?
"אנחנו לא רבים", אנה אומרת, "האמת זה די נכון", תום מיד מוסיף, "אנחנו כמעט ולא רבים".

מה אתם מאחלים לקראת יום האהבה?
"תעשו את מה שאתם אוהבים ותעשו אותו הכי טוב. תפנו מקום למשפחה ותאהבו אחד את השני, לפעמים שוכחים שיש את הצד הזוגי ועם לחץ העבודה והילדים, צריך לעשות מקום לזוגיות", אומרת אנה.

קבוצת M&M

מוטי מזרחי ואלונה אברין יחד כבר תשע שנים ויש להם קבוצת ריצה גדולה עם מאות מתאמנים בשם M&M. את הקבוצה הם מנהלים ומאמנים יחד.

"אם הייתי מנהל לבד, היו לי פחות רצים, אנחנו משלימים אחד את השני" | צילום: אלבום פרטי

איך זה לנהל יחד קבוצה?
"יותר קל וכיף", אומר מוטי, "אלונה לוקחת פיקוד על המתחילים ואני על המתקדמים. העבודה מתחלקת וזה יותר קל לתת תשומת לב, בקרה על כולם". "יש דברים שקל לי יותר לעשות", מוסיפה אלונה, "ויש דברים שרק מוטי יכול לעשות. לכל אחד יש תפקיד. את התוכניות מוטי מכין, הוא מרגיש כל אחד וזוכר הכל. יש לו מוח מתמטי מאוד. אני זוכרת את כל השמות בעל פה ויודעת על כל אחד אם הוא נסע ואם לא הגיע לאימון. מוטי הוא יותר קשוח ומוביל את הקבוצה, אני יותר מחבקת ורחמנית אבל זה דינמי ומשתנה".

אתם לוקחים איתכם את העבודה הביתה?
"ברור", אומרת אלונה, "אנחנו כל הזמן סביב העבודה, אנחנו מדברים יותר על אנשים מאשר על עצמנו. זה החיים שלנו".

מה קורה אם יש ויכוחים או אי הסכמות?
"אין ויכוחים", אומר מוטי, "עשר שנים לא היה ויכוח אחד".

אתם מרגישים שיש לכם יתרון כזוג שמנהל קבוצה יחד? 
"כן, יתרון גדול", אומר מוטי, "אם הייתי מנהל לבד, היו לי פחות רצים, אנחנו משלימים אחד את השני. אנחנו יחד ומעדכנים אחד את השני באופן שוטף. זה עסק של שנינו וזה חשוב לנו. שנינו אוהבים את העבודה והקבוצה וזה החיים שלנו. אני לא חושב שזה היה מצליח אם לא היתה לי את העזרה של אלונה. קשה מאוד לתת תשומת לב לכל כך הרבה אנשים ותמיד צריך עוד עזרה". "אנחנו זמינים למתאמנים גם בשישי ובשבת, אין דבר כזה שאנחנו מגיעים הביתה ומסיימים את העבודה, לפעמים שולחים לנו הודעות בתשע בערב", מוסיפה אלונה.

מה אתם מאחלים לקראת יום האהבה?
"אנחנו מאחלים קודם כל בריאות", אומרת אלונה, "ברגע שאנשים בריאים, הם מאושרים ויש אהבה, מוטיבציה וחשק. מאחלים שתהיה המון הבנה וסבלנות להקשיב אחד לשני, להבין דברים. אין כמו אהבה, היא מצילה את העולם".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג