חולצת הריצה הרשמית של מרתון סמסונג ת"א 2017 נחשפה

את החולצה ייצרה חברת אדידס בבלעדיות לאירוע ומשקלה 100 גרם בלבד והיא משלבת את טכנולוגיית ה-climalite המאפשרת נידוף זיעה מירבי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לתכנית האימונים לחצי מרתון סמסונג ת"א – היכנסו

חברת אדידס, חשפה היום את חולצת הריצה הרשמית למרתון סמסונג ת"א 2017. אדידס היא חברת הספורט הרשמית שמלווה ונותנת את החסות למרתון סמסונג תל אביב זו השנה השביעית. את החולצה ייצרה אדידס בבלעדיות לאירוע, בשיתוף עם המטה המרכזי של החברה בגרמניה, משקלה 100 גרם בלבד והיא משלבת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הריצה, ביניהן טכנולוגיית ה- climalite של אדידס המאפשרת נידוף זיעה מרבי.

החולצה החדשה בצבעי תכלת ופסים לבנים. לחצו על התמונה על מנת לראות את החולצה בגדול

החולצה תחולק לרצים בכל המקצים ותשטוף את הרחובות בתכלת עם פסים לבנים ובהאשטאג המלווה את הקמפיין של החברה למרתון – WHYIRUNTELAVIV# הקמפיין הנרחב שכותרתו Why I run Tel Aviv ייתן במה בשלל אמצעים, לרצים ורצות לספר על שמניע אותם לרוץ. גם חלונות הראווה של החברה יציגו אנשים עם סיפורם האישי כפי שסיפרו אותו בדף הפייסבוק של החברה. עיצוב החולצה כולל את רחובות העיר תל אביב בהם עוברים המקצים וכן תמונה שצולמה במרתון 2016 ובה המון רב של רצים ברחוב אבן גבירול.

כבכל שנה, תפתח אדידס חנות בכיכר רבין שתהיה הגדולה ביותר במזרח התיכון ובה יוצגו כל חידושיה בתחום הריצה.
בנוסף לחולצת המרתון ייצרה אדידס חולצת כותנה אופנתית לגברים, עבור אלו הרוצים מזכרת ממרתון תל אביב. קבוצת רצי החסות של אדידס ה-BOOST SQUAD תחרוש את הארץ לקראת המרתון, גם השנה ותחלק הטבות והנחות ברכישת מוצרי ריצה, בתנאי שייתפסו רצים עם נעלי החברה או אחד מפריטי הביגוד של אדידס.

מידות: נשים/גברים: S-XXL חנות אדידס בכיכר רבין תפעל החל מה-18.2 ועד יום המרתון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג