חוזר לענף: רון דרמון מונה ליו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הטריאתלון 

הטריאתלט שעשה היסטוריה והיה הראשון שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים, חוזר לענף, והפעם בכובע אחר: "רוצה לשתף פעולה עם כולם בלי אגו - להיות 100 אחוז בשביל הספורטאים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון דרמון | צילום: איגוד הטריאתלון העולמי

הטריאתלט לשעבר רון דרמון, מי שהיה הישראלי הראשון אי פעם שהשתתף במשחקים האולימפיים בטריאתלון, חוזר לענף, אולם הפעם לכסא אחר ולצד הניהולי שלו. דרמון בן ה-31 מונה בשבוע שעבר לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד. דרמון מונה במקומו של ניר יגודה, שעזב את תפקיד היו"ר, אך נשאר כחבר ועדה, וינסה לתרום מניסיונו ההישגי לקידום הענף.

לכתבות נוספות בנושא:
כנס המאמנות והמאמנים הרשמי לקראת צ'אלנג ישראמן 2024 נערך בת"א
האזינו: איך חוזרים להתאמן אחרי יציאה מהשגרה?
עולם חדש: סבב הטריאתלון T100 הושק עם סך פרסים של 7 מיליון דולר

דרמון סיפר לאחר המינוי: "מבחינת הספורט המקצועני – אנחנו לגמרי שם, עם שחר שגיב שממש בשל כרגע ועם אביב לוי שעולה ברמה כל הזמן, אנחנו בהחלט בכיוון הנכון. מבחינת רוב הענף, צריך לזכור שלא ממש הייתי בענף ב-7 השנים האחרונות, אבל כן חזיתי במספר התחרויות הבודד שהייתי בכמות אדירה של ילדים וזה הולך ועולה בכל שנה, ביחס לתקופה שלי אין מה להשוות מבחינת ההיקפים וזה נותן לנו תקווה לעתיד".

רון דרמון | צילום: איגוד הטריאתלון

"העובדה שהטריאתלון היה באולימפיאדה מאוד תרמה להפצת הבשורה, פעם זה היה ספורט של משוגעים, היום כולם נחשפים לזה, הפכו את זה לענף שיותר כיף לצפייה, טכנולוגיה עזרה להנגיש את הספורט הזה ולהפוך אותו ליותר מושך לעין".

דרמון, שייצג את ישראל בריו 2016, פרש מספורט מקצועני בסוף 2017 לאחר פציעה שעבר כאשר רוכב אופניים חשמליים פגע בו באימון וגרם לו לאובדן הכרה, זעזוע מוח, שטף דם פנימי ושברים בפנים. על התקופה מאז סיפר: "כאשר פרשתי הייתי צריך ניתוק מהכל, גם להתמודד עם הטראומה שחוויתי בעקבות הפציעה, עשיתי קאט על החיים הספורטיביים מ-100 לאפס, ועם השיקום שלי עשיתי תואר ראשון ושני והלכתי לעבוד בהייטק, שם הייתי בשנים האחרונות. כן עקבתי אחרי הספורט המקצועני, אבל לא מעבר לזה".

על הסיבה שחזר לענף אמר: "אחרי שיחה עם רן ושחר שגיב, הבנתי שצריך עוד קצת ידיים עובדות לעזור להרים את הענף למעלה, חשבתי שאתן מניסיוני כדי לעזור לקדם את הענף".

רון דרמון | צילום: איגוד הטריאתלון

החזון שלו: "אני רוצה שיהיה לנו בסיס מאוד רחב של ספורטאים עד גיל 23, בסיס שמצליח להגיע לתוצאות הטובות, אבל צריך להבין שעיקר העבודה של הוועדה תהיה עם הספורטאים בגילאי 19-13, ההתערבות שלנו מעבר לגיל הזה תהיה יותר מינורית. אני רוצה לקדם את פרויקט הנשים, עוד אין לי פיתרון קסם. אני צריך לראות את רוח הדברים – בעיקר צריך לייצר כאן צוות שאוהב לעבוד יחד.

ומה תהיה הצלחה בעיניו? "הצלחה בעיניי זה כשכל הפרויקטים השונים יהיו מסונכרנים בין כל הגופים ובין כל הקבוצות, שיהיה פלואו שעובד טוב יותר בין המאמנים השונים. בסוף אני רוצה לשתף פעולה עם כולם בלי אגו – להיות 100 אחוז בשביל הספורטאים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג