כנס המאמנות והמאמנים הרשמי לקראת צ'אלנג ישראמן 2024 נערך בת"א

שלשה שבועות וחצי לקראת האירוע הגדול של השנה, הגיעו המאמנות והמאמנים לכנס בו נהנו מתכנים מעניינים וחשובים לקראת התחרות, וכן מתכני העשרה מרתקים. מנכ"ל שוונג שלומי פרי: "מעריץ ומוקיר כל אחת ואחד מהמשתתפים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הכנס לקראת צ'אלנג' ישראמן | צילום: עודד קרני

בעוד שלושה שבועות וחצי, יעמדו מאות ספורטאיות וספורטאים על קו הזינוק של הצ'אלנג' ישראמן באילת לקראת יום שלא ישכחו בחיים. בדרך לשם, נערך היום (שלישי) כנס המאמנות והמאמנים הרשמי לקראת האירוע, בהשתתפות רבים ממאמני ומאמנות הטריאתלון הבכירים בישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
ההתגייסות למילואים, הניסיון להמשיך להתאמן, והרגע שהמוות היכה
"הספורט מציל אותנו" – איך צולחים את התקופה הקשה?
הגשמת חלום משפחתי: סיפורה המרגש של משפחת כפיר בצ'אלנג' ישראמן

הכנס נערך במלון ישרוטל פורט טאואר בתל אביב, ולאחר ארוחת בוקר משותפת נהנו המאמנות והמאמנים מתכנים מעניינים וחשובים לקראת התחרות. לאחר ברכות של מנכ"ל שוונג שלומי פרי ומנכ"ל איגוד הטריאתלון גיל קופר, הציג צוות ההפקה של צ'אלנג' ישראמן את עיקרי הדגשים המקצועיים לקראת התחרות, עדכן בסטטוס ההכנות, שיתף במסקנות מכנס צ'אלנג' העולמי שנערך לא מכבר ונתן מקום גם לשאלות המאמנים.

הכנס לקראת צ'אלנג' ישראמן | צילום: עודד קרני

הנוכחים נהנו גם מתכני העשרה מקצועיים מרתקים, כאשר הפיזיותרפיסט עופר צחר נתן הרצאה מעניינת על פציעות ריצה והדרך להימנע מהן. קובי ברק, בודק סמים עם הסמכה בינלאומית ומנהל מערך החינוך בוועדה למניעת סימום בספורט, נתן דגשים על פעילות הוועדה במהלך צ'אלנג' ישראמן ובכלל, דנית ריינד מריינד אופטיקס הסבירה על חשיבות האופטיקה בספורט והציגה את משקפי צ'אלנג' ישראמן הרשמיים.

מדבריו של מנכ"ל שוונג שלומי פרי בכנס: "אנחנו בתקופה מטורפת, באמצע מלחמה, תקופה של הרבה מתח, הרבה עצב, הרבה סימני שאלה לגבי העתיד, ולמרות כל הקשיים, מעל 1,000 איש כבר נרשמו ועוד נרשמים לאירועי צ'אלנג' ישראמן השונים, וזה מדהים בעיני ומרגש. אני מעריץ ומוקיר כל אחד ואחת שירדו לאילת וישתתפו בתחרות למרות התקופה המטורפת שאנו נמצאים בה".

שלומי פרי בכנס צ'אלנג' ישראמן | צילום: עודד קרני

"בצ'אלנג' ישראמן השנה אנו ננציח חמישה אנשי ברזל שנהרגו במלחמת חרבות ברזל – נדב גולדשטיין, ליאור וייצמן, רועי יוסף, חן יהלום ורני טחן. תחרות מלך ומלכת ההר תיקרא לזכר נדב גולדשטיין והוספנו תחרות מאסטרס לזכר חן יהלום. בשם כל משפחת צ'אלנג' ישראמן אני משתתף בצער המשפחות וצער החברים במשפחת הטריאתלון ומאחל ימים טובים יותר, וכמובן שכל החטופות והחטופים יחזרו כמה שיותר מהר".

עופר צחר בכנס לקראת צ'אלנג' ישראמן | צילום: עודד קרני

ניר רייכמן, שרון מעוז ונעה כפרי | צילום: עודד קרני

דן קוני ואסף כהן | צילום: עודד קרני

דנית ריינד בכנס צ'אלנג' ישראמן | צילום: עודד קרני

הכנס לקראת צ'אלנג' ישראמן | צילום: עודד קרני



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג