לראשונה: נציגות לישראל בכנס צ'אלנג' העולמי שנערך בברצלונה

רגע לפני צ'אלנג' ישראמן 2024, לתחרות הישראלית הוותיקה הייתה לראשונה נציגות בכנס הבינ"ל, שכלל תכנים מקצועיים ודיונים משותפים עם שותפים מכל העולם. וגם: התמיכה בישראל בימים אלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מנהלי התחרויות בכנס צ'אלנג' העולמי | צילום: צ'אלנג'

תחרות הישראמן המסורתית הצטרפה השנה למשפחה יוקרתית במיוחד. לראשונה, הצטרף תאגיד צ'אלנג' העולמי לתחרות הישראלית, לחגיגת טריאתלון יחידה במינה, שתיערך השנה ב-1 במרץ באילת. רגע לפני, נערך בסוף השבוע האחרון בברצלונה כנס מנהלי התחרויות של סבב הצ'אלנג (Race Directors), וגם לישראל הייתה שם נציגות לראשונה.

לסבב הצ'אלנג' יש כיום 37 תחרויות בכל העולם. הראשונה של השנה תיערך בניו זילנד (צ'אלנג' וונאקה המפורסם) בחודש פברואר, צ'אלנג' ישראמן היא השנייה בסבב, ואחריה עוד שלל תחרויות מארה"ב ולונדון, דרך איטליה וברזיל, אוסטרליה וספרד ועד צ'אלנג' רות היוקרתי.

כנס צ'אלנג' העולמי | צילום: גיא שרון

מנהלי כל התחרויות הללו הגיעו לכנס, כדי להעשיר ולהשתפר. בכנס היו תכנים מקצועיים, כולל ירידה לפרטים טכניים על מנת להגיע לאחידות מקצועית בכל הסבב. כמו כן, אחד החלקים החשובים בכנס הוא ה"שולחנות העגולים", כלומר דיונים משותפים בין אנשי המקצוע השונים מכל העולם, להפריה הדדית והעלאת נושאים חשובים, שרלוונטיים לכל התחרויות, מאילת ועד אקוודור.

מנהל תחרות צ'אלנג' ישראמן גיא שרון, שייצג את ישראל בכנס, סיפר: "זו הייתה חוויה יוצאת דופן להגיע לכנס ולפגוש את המקבילים שלנו מכל העולם. שמחתי לראות את התמיכה הנהדרת של משפחת צ'אלנג בישראל, במיוחד בימים קשים אלו, זה כלל לא מובן מאליו. התכנים בכנס היו מפרים ומעניינים, ואת התוצאות שלהם תוכלו לראות כבר בתחרות הקרובה, ב-1 במרץ באילת".

שימו לב: ההרשמה המאוחרת לצ'אלנג' ישראמן 2024 נסגרת היום בחצות. עדיין לא נרשמתם? כנסו עכשיו לאתר צ'אלנג' ישראמן.

דן אלתרמן מנצח בישראמן 2023 | צילום: ערן לוי, שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג