התפשטות הקורונה: הבריכה בוינגייט נסגרה לאימונים

בעקבות משבר וירוס הקורונה המתמשך ועדכון ההנחיות של משרד הבריאות נסגרה היום הבריכה; לוח התחרויות ייבחן מחדש עם סופו של המשבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ערוץ כתבות הקורונה בשוונג | האם וירוס הקורונה אינו עובר בבריכות השחייה?

בעקבות משבר וירוס הקורונה המתמשך ועדכון ההנחיות של ממשלת ישראל, יצאה היום (שלישי) הנחיה חדשה, כי הבריכה הלאומית במכון וינגייט תיסגר מעתה ועד הודעה חדשה לכל פעילות. איגוד השחייה הוציא בקשה לכל הגורמים הרלוונטיים להמשיך ולאפשר לעד עשרה שחיינים בעלי פוטנציאל אולימפי, הנמנים על סגלי היחידה לספורט הישגי, להמשיך ולהתאמן במסגרת מצומצמת ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, וממתין לתשובה בנושא.

נשארה יתומה. הבריכה בוינגייט | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

עד עתה נערכו אימוני שחייה בווינגייט במתכונת מצומצמת בלבד, בה נכחו עד עשרה שחיינים במים בכל עת ושמרו על מרחק של שני מטר זה מזה, אולם כעת המצב השתנה. כידוע, הוועד האולימפי הבינ״ל הבהיר כי המשחקים האולימפיים ייערכו כרגיל, ומסיבה זו ביקש איגוד השחייה את ההחרגה, על מנת לאפשר לשחיינים אשר עשויים להגיע למשחקים להתכונן בצורה נאותה.

בתוך כך, 11 משחייני נבחרת ישראל שוהים בימים אלו במרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו, בהם גם שני שחייני נבחרת שמתאמנים בימים כסדרם במסגרת המכללות (איתי גולדפדן ודניאל נמיר), אולם קבוצתם נסגרה בעקבות סגירת האוניברסיטאות במדינה והצטרפו לנבחרת בימים האחרונים. גם מול השחיינים בסן דייגו נעשית הערכת מצב יומיומית, בהתאם להנחיות בארה״ב.

בעקבות ההנחיות האחרונות, הודיע איגוד השחייה כי כל התחרויות עד תום העונה הנוכחית, מעבר לאלו שכבר בוטלו, נמצאות בסימן שאלה ולוח התחרויות ייבחן מחדש עם סופו של המשבר. תחרות גביע האיגוד, שהיתה אמורה לשמש כתחרות קריטריון לשחייני הנוער והקדטים ותוכננה לסוף אפריל, מבוטלת במתכונתה הנוכחית וגם אם המשבר יסתיים עד אז, לא תשמש בכל מקרה כתחרות קריטריון, שכן לשחיינים אין דרך להתכונן אליה כהלכה.

כדי לסייע לכלל השחייניות והשחיינים, החליט איגוד השחייה לשדר ללא עלות בעמודי האיגוד ברשתות החברתיות אימונים הניתן לבצע מהבית, כגון אימונים פונקציונליים, אימוני פילאטיס ונוספים. כמו כן, רופאת האיגוד פרופ' נעמה קונסטנטיני, פסיכולוג הספורט של הנבחרת ארנון צפריר ואנשי מקצוע נוספים, ינסו לסייע בתחום מומחיותם ולענות לשאלות השחיינים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג