בשורה לשחיינים: האם וירוס הקורונה אינו עובר בבריכות השחייה?

כיוון חיובי ביחס לבהלת הקרונה יכולה להעלות חיוך בקרב שחיינים בבריכות שחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התפשטות וירוס הקורונה משפיעה על כל אחת ואחד מאיתנו בכל מקום בעולם וכאשר מתייחסים להיבט הלאומי, נראה כי איטליה היא הסמן הימני אליו אף מדינה אינה מעוניינת להגיע וזאת לאחר שהוטל על כל המדינה סגר במטרה להתגבר על המחלה שבה כבר מתו מעל 600 אזרחים.

כיוון חיובי ביחס לבהלת הקורונה שיכולה להעלות חיוך בקרב שחיינים, מגיע מארגון ה-CDC (הרשות הפדרלית האמריקאית לבריאות הציבור Center for Disease Control), שמציין במסמך שפרסם באתר האינטרנט שלו הוא כי אין עדויות על הדבקה באמצעות בריכות שחייה – ראו כאן בצילומסך.

ככל הידוע אין הדבקה באמצעות בריכות שחיה באתר ה-CDC

נתון נוסף מגיע גם מכיוונה של מנהלת שירות הבריאות של אירלנד, שמעריכה כי: "וירוס הקורונה אינו יכול לעבור בבריכות השחייה וזאת בתנאי שמערכות הכלור עובדות כראוי". על פי הנאמר באתר Swim swam, התנאים שצריכים להתקיים על מנת להתמודד עם הווירוס בבריכת שחייה עם כלור הם קיום תחזוקת הכלרת בריכת השחייה בהתאם להמלצות הרגילות של לפחות 1.0 מ"ג/ליטר (תלוי בסוג הבריכה ובחומר החיטוי הקיים).

יש לציין, כי בהיעדר נתונים עדכניים וחדשים לגבי וירוס הקורונה (COVID-19), כל הנתונים הללו מבוססים על מה שידוע על תסמונת הנשימה החריפה של וירוס הקורונה שגרם לשתי ההתפרצויות הקודמות המוכרות לנו – נגיף הסארס (SARS-CoV או SARS) ונגיף המארס (MERS-CoV או MERS) שוירוס הקורונה הינו זן חדש ששייך לאותה משפחת הנגיפים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אורי הגיב:

    שחייה בבריכות הכי בטוח לדעתי. כמות הכלור שם גבוהה והוירוס מושמד במגע עם כלור

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג