התואר על הפרק: כל המועמדים והמועמדות בחצי איש הברזל ב-TRI כנרת

מי יהיו אלוף ואלופת ישראל? אנטונינה רזניקוב תנסה לשמור על התואר אצל הנשים, בעוד אצל הגברים הקרב פתוח לחלוטין עם כמה מועמדים חזקים, בהם אמיר אלפיה, אסף פורת, אור שפיצן ונוספים. כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הדס מזר, אמיר אלפיה, אנטונינה רזניקוב, אסף פורת

TRI כנרת יוזנק מחר (שישי) בחוף צמח, עם מעל 1,000 טריאתלטיות וטריאתלטים שיתחרו במקצים השונים, ליחידים ולשלשות. גם השנה, זו השנה השנייה ברציפות, התחרות משמשת כאליפות ישראל הן במקצה הספרינט לעלית והן למרחק חצי איש ברזל, בשיתוף פעולה עם איגוד הטריאתלון.

לכתבות נוספות בנושא:
מי יהיו אלוף ואלופת ישראל? כל המועמדים בספרינט עלית לקראת TRI כנרת
שואלים את אמיר אלפיה: הטיפים החשובים ביותר לקראת TRI כנרת
חדש: "היכל הברזל" – כל מסיימי המרחק המלא בישראמן לדורותיו

אחרי שסקרנו את המועמדות והמועמדים לזכייה בתואר במרחק הקצר, הגיע הזמן לעבור לאלו שיגיעו אל המסלול למרחק הארוך ביותר בו – 1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה על אופניים ו-21.1 ק"מ ריצה. אז מי ייאבקו על תואר אלוף ואלופת ישראל בחצי איש ברזל? ננסה לעשות סדר.

נשים – אנטונינה וכל השאר
האלופה המכהנת אנטונינה רזניקוב תגיע אל המסלול במטרה לשמור על תוארה. למי ששכח, היא כרגע אלופת ישראל בחצי איש ברזל, באיש ברזל מלא ובאופני כביש, ותנסה להמשיך להיות מחזיקת ה"טרבל" יוצא הדופן הזה. אחרי ששברה את שיא המסלול בצ'אלנג' ישראמן, ניתן לצפות ממנה גם כאן לזמנים מהירים, ובמיוחד לרכיבה מסחררת. אשתקד ניצחה בזמן של 4:46:12 שעות, וכל זמן מהיר מזה יהיה שיא מסלול.

סגנית האלופה מאשתקד, הדס מזר מ-4fitness, שירדה בשנה שעברה מגבול 5 השעות ורכבה נהדר בזמן של 2:31 שעות, תגיע גם השנה ותנסה לאיים על הבכורה. גם מדליסטית הארד מ-2023 הדר שחר מ-Solos-TriHard, תתייצב על קו הזינוק בניסיון לעמוד על הפודיום פעם נוספת, כשיש עוד לא מעט טריאתלטיות מנוסות שינסו להפתיע.

אנטונינה רזניקוב מנצחת ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

גברים – מי יהיה האלוף החדש?
כל הפודיום של האליפות בשנה שעברה – דן אלתרמן, ניר רייכמן ועמית שקד – לא משתתף הפעם, איש איש וסיבותיו. המשמעות? יהיה לנו אלוף חדש, ויש פוטנציאל לקרב מרתק ממש עד קו הסיום, ממש כמו שקיבלנו במרחק המלא בצ'אלנג' ישראמן לפני כחודש וחצי.

המועמדים הבולטים על הנייר הם:
אמיר אלפיה – מדליסט הארד מהישראמן נמצא בכושר מעולה וכבר הראה שעל אף שחייה פחות טובה, הוא יכול לייצר רכיבה וריצה ברמות גבוהות במיוחד.

אמיר אלפיה | צילום: יניב פתאל

אסף פורת – בשנה שעברה הא סיים רק חמישי בכנרת, כהכנה לאיש ברזל מלא בהמבורג, אבל מי שניצח את קטגוריית הגיל הקשוחה של 44-40 בישראמן 2023 כבר הוכיח שהוא תמיד יכול לייצר תחרות איכותית והוא מועמד בולט לניצחון

אור שפיצן – המאורס הטרי מקו הסיום בישראמן עשה התקדמות נהדרת בשנה האחרונה. הוא סיים רביעי בהופעת הבכורה במרחק המלא באילת, ואם מגמת השיפור שלו תימשך, לא נופתע לראות אותו גבוה על הפודיום.

אור שפיצן בצ'אלנג' ישראמן | צילום: צלמי שוונג

אל השלושה הנ"ל נוסיף עוד שלושה טריאתלטים איכותיים – דן אריה, כפיר צוברי ואור ממן, שכל אחד מהם יכול לעמוד על הפודיום ביום נתון ולתת פייט על המקומות הגבוהים. קרב פתוח כבר אמרנו?



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג