חדש: "היכל הברזל" – כל מסיימי המרחק המלא בישראמן לדורותיו

לסיים את מקצה איש הברזל בישראמן הוא אתגר לא פשוט, ולכן כל אחד ואחת שעשו זאת ראויים לכבוד רב. לשם כך, הושק "היכל התהילה" של התחרות. אירנה מאזין ודוד לויאל ז"ל מובילים את הרשימה, גם דן אלתרמן קרוב לפסגה, כנסו לרשימה המלאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רזניקוב, לויאל, מאזין, אלתרמן | צילום: צלמי שוונג

כבר 25 שנה חלפו מאז נערך באילת הישראמן הראשון. מאז, הפכה תחרות איש הברזל לוותיקה והיוקרתית בישראל. מגזינים שונים הכתירו את התחרות במהלך השנים כאחת מעשר התחרויות הקשות ביותר למרחק המלא, ולפיכך לסיים אותה הפך לתואר שטריאתלטיות וטריאתלטים רבים נושאים בגאווה גדולה.

לכתבות נוספות בנושא:
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
איזו קבוצה מובילה ואיזה המקצה הוא הפופולרי ביותר? נתוני ביניים מ-TRI כנרת
הבלוג של דן אלתרמן || מהזינוק עד השיא: סיכום אישי לצ'אלנג' ישראמן 2024

ובדיוק לשם כך, נוסד "היכל הברזל" – היכל התהילה של מסיימי המרחק המלא בישראמן. אלו שסיימו בהצלחה 3.8 ק"מ של שחייה בים האדום, 180 ק"מ של רכיבה המתחילה מהטיפוס המיתולוגי לנטפים ונמשכת בגבעות המתגלגלות של הרי אילת, ו-42.2 ק"מ של ריצה הנפתחת בירידה מאתגרת עד לקו החוף, ומשם ריצה לצידו של הים, ולאורך הטיילת האילתית הנהדרת.

ד"ר דוד לויאל. מוביל את טבלת המסיימים | צילום: צלמי שוונג

הנתונים הרבים נאספו ורוכזו בקפידה על ידי אילן זיסר, לו מגיעה תודה גדולה על העבודה המאומצת והמקצועית. בשלב זה אנו חסרים את השנים הראשונות בהן נערכה התחרות, וכאן גם הקריאה עבורכם לסיוע. במידה ומצאתם טעות בקובץ או שאתם יודעים להשלים לנו חוסרים, אנא שלחו אלינו פנייה ב"צור קשר" באתר ישראמן.

לפי הנתונים כרגע במאגר, מי שסיימו הכי הרבה פעמים את המרחק המלא הם ד"ר דוד לויאל ז"ל, שסיים את המסלול המלא 11 פעמים (ייתכן שאף 12 לפי דיווחים שונים), בעוד אצל הנשים עשתה זאת אירנה מאזין 11 פעמים והיא המובילה מעל כולן. מיד אחריהם, שגיא בר זוהר רשם 10 סיומות של המרחק המלא, ומני מילשטיין ואלירן חי חצו את קו הסיום 9 פעמים כל אחד.

דן אלתרמן מנצח בצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

מעט אחריהם, עם 8 סיומות מגיעים האלוף המכהן ושיאן המסלול הישראלי דן אלתרמן, וכן אלי ניר ומשה מקסימוב. המשתתף הבינלאומי שסיים הכי הרבה פעמים את המרחק המלא הוא פטר וברוסק הצ'כי, עם 7 סיומות, כאשר מתוכן הוא גם ניצח פעמיים בתחרות.

למאגר המלא לחצו כאן

עדיין לא נרשמתם לצ'אלנג' ישראמן 2025? ההרשמה פתוחה עכשיו!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג