התאושש מההתרסקות: מקום 15 לטריאתלט איתמר אשד בגביע העולם במקסיקו

הישראלי שעבר תאונה באליפות אירופה חזר עם הישגו הטוב ביותר בזירה הבינ"ל השנה. היעד הבא: המשחקים האירופיים. מקום 40 לאיתמר לבנון באותה תחרות, רועי זוארץ 49. מקום 30 לאביב לוי בגביע אירופה באוסטריה, מקום 35 להגר כהן כליף בצרפת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר אשד ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

סוף שבוע עמוס לטריאתלטים הישראלים ברחבי העולם. את ההישג המשמעותי ביותר רשם הלילה (בין שבת לראשון) איתמר אשד, שסיים במקום ה-15 בתחרות גביע העולם בהוטולקו, מקסיקו ורשם את הישגו הטוב ביותר העונה בזירה הבינלאומית.

הישראלי בן ה-23, שניצח במרחק חצי איש הברזל בישראמן בתחילת השנה, חווה פתיחת עונה מעט פחות טובה במרחקים הקצרים יותר, ואף נותר מחוץ לפודיום באליפות ישראל ב-TRI כנרת. לפני שבועיים חווה תאונה והתרסקות במהלך אליפות אירופה במדריד ואושפז בבית החולים המקומי, אולם התאושש בצורה מלאה ומהירה כפי שהוכיח במקסיקו.

איתר לבנון סיים במקום ה-40 באותה תחרות ורועי זוארץ במקום ה-49, זאת מתוך 66 משתתפים. אשד ולבנון יחברו כעת לשחר שגיב וימשיכו לפולין, שם יקחו חלק במשחקים האירופיים. בשונה מתחרות גביע העולם שנערכה למרחק ספרינט (750 מ' שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה), בפולין התחרות היא למרחק האולימפי המלא. התחרות תיערך ביום רביעי הבא, 28 ביוני.

עוד אתמול, בתחרות גביע אירופה בקיצבול, אוסטריה, אלופת ישראל אביב לוי סיימה במקום ה-30 מתוך 40 משתתפות. אצל הגברים, שחר עגור סיים במקום ה-54 ואודי אלחנתי 63 מתוך 70 משתתפים. אביב לוי סיכמה בסיום: "הייתה זו עבורי התנסות ראשונה השנה בגביע אירופה לבוגרות. אני לומדת להבין מה הרמה הנדרשת ממני. מהתחרות הזאת אני לוקחת את הדברים הטובים שביצעתי. הדבר המשמעותי הוא רוח הלחימה שלי לאורך כל התחרות למרות שלא הצלחתי בשחייה. אני עכשיו עם הפנים לאליפות אירופה שתהיה באוגוסט בטורקיה. אעשה הכל כדי להגיע לשם ביכולת טובה, כי זוהי תחרות המעניקה ניקוד משמעותי בניקוד הבינלאומי".

גם הגר כהן כליף התחרתה אתמול, במסגרת הליגה הצרפתית הבכירה (D1) . כהן כליף מייצגת בליגה את הקבוצה Stade Poitevin וסיימה במקום ה-25 מתוך כ-90 מתחרות. כהן כליף סיפרה לשוונג: "לא היה התחרות הכי מדהימה שלי אבל לגמרי עוד אחת בכיוון טוב! הרמה הייתה גבוהה מאוד, סבלנו ממיקום לא טוב על הפנטון (נציגה אחת בוחרת עבור כל הקבוצה) ושילמנו על זה כולנו עם שחייה באמת לא מספיק טובה. הראיתי יכולות טובות בשחייה בתחרויות האחרונות והתחרות הזו לא הייתה אפילו קרובה לאיך שאני באמת יכולה לשחות. לשמחתי, הרכיבה הייתה חזקה, הצלחתי להגיע לפלוטון השני והמשכתי חזר גם בריצה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג