ישראמן 2023 || איתמר אשד והגר כהן כליף מנצחי מרחק חצי איש ברזל!

מנצחים צעירים באילת! איתמר אשד שבר את שיא המסלול בחצי בכמעט דקה עם זמן של 4:23:55 שעות, כהן כליף ניצחה עם זמן של 5:31:26 שעות. צפו בראיונות עם שניהם לאחר הסיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר אשד והגר כהן כליף מנצחי חצי איש ברזל בישראמן | צילום: ערן לוי, שוונג

ישראמן 2023 הוזנק הבוקר (שישי) ויש לנו כבר מנצחת ומנצח ראשונים במרחק חצי איש הברזל! איתמר אשד עשה זאת עם שיא מסלול חדש של 4:23:55 שעות וניפץ את השיא הקודם מ-2017 של בן קולינס בכמעט דקה. הגר כהן כליף, בחצי איש ברזל ראשון בקריירה שלה, ניצחה עם זמן של 5:31:26 שעות.

איתמר אשד אמר בסיום: "היה טוב! באתי לעשות שיא מסלול ולנצח, ועשיתי את זה. הייתה תחרות מעולה עם פאבל, שמשך אותי לקצה, די הזכיר לי את שנה שעברה מה שהיה לי עם רועי זוארץ. אבל הפעם באתי יותר מוכן וסיימתי את זה בריצה כמו שצריך. פאבל היה אפילו קצת לפניי, התחיל מאוד מהר בירידה. ברגע שהיינו מישור ופנינו לכיוון ריף הדולפינים, לחצתי, היה לי מה לתת. דמיינתי את השיא מסלול הזה, חשבתי עליו, הצהרתי שזה מה שאני רוצה וכך היה. יש לי הרבה מאוד מטרות, אני השנה ממשיך את המסע שלי לפריז 2024, עם סבב מאוד עמוס שמתחיל בעוד חודש, גם סופר ליג, גם תחרויות גביע העולם. יש למה לצפות".

הגר כהן כליף אמרה בסיום: "תחרות מטורפת, פעם ראשונה שאני פה, חצי ראשון שלי בחיים, הרכיבה פשוט קשה, במיוחד בדרך חזרה, עוד עלייה ועוד עלייה, גם כשאתה חושב שזה נגמר, זה לא נגמר, והיו גם רוחות בדרך חזרה מה שהופך את זה ליותר קשה. בריצה התחלתי 10 ק"מ ממש בשליטה, ממש טוב בקצב 4-4:10, אחרי זה קצת התפרקתי, אבל סיימתי ראשונה ונהניתי וזה מה שחשוב".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג