התרסקות לאיתמר אשד באליפות אירופה בטריאתלון, פונה לבית החולים במדריד

הטריאתלט של נבחרת ישראל עבר תאונה עם אופניו במהלך התחרות, לאחר שיריב גרמני נכנס בו במהירות גבוהה. לאחר שפונה להמשך טיפול עבר בדיקת CT ראש ו-CT גב לשלילת פציעות חמורות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר אשד ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

רגעי חרדה בנבחרת ישראל בטריאתלון במהלך אליפות אירופה שנערכה היום (ראשון) במדריד. הטריאתלט הישראלי איתמר אשד נפצע במהלך התחרות, לאחר שעבר תאונה במהלך החלק של הרכיבה על האופניים, ופונה להמשך טיפול בבית החולים בבירת ספרד.

אשד בן ה-22 התרסק על הכביש לאחר שהטריאתלט הגרמני יוהנס פוגל נכנס בו במהירות גבוהה ממש בתחילת שלב הרכיבה. צפיפות הדבוקה והכביש הצר יחסית היו הגורמים העיקריים בתאונה, בסופה נותר שרוע על הכביש ונאלץ להתפנות להמשך טיפול ובדיקות, בעיקר על מנת לוודא שפציעותיו אינן חמורות מדי.

בבית החולים עבר אשד סדרת בדיקות, בהן בדיקת CT ראש, על מנת לשלול זעזוע מוח, ובדיקת CT גב, כדי לוודא שאין נזק לעמוד השדרה, אולם נראה כי הוא חש בטוב והפציעות אינן חמורות. הוא זוכה לטיפול טוב מהצוות הרפואי ולסיוע מצוות נבחרת ישראל – ליאור כהן, ענר שרמן, ודוד רזניק. הוריו, אשר הגיעו לצפות בתחרות, מלווים אותו בבית החולים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג