השחיינית יוליה אפימובה תתחרה בריו, למרות שנתפסה על שימוש בחומר אסור

אלופת העולם ב-100 מ' חזה שנתפסה על שימוש בחומר שהפך לאסור בתחילת השנה, נהנתה מהעובדה שאי אפשר להוכיח שהיא השתמשה בו בשנה הנוכחית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ברוסיה יש כאלה שעוד מאמינים שהאתלטים הרוסים יורשו בסופו של דבר להתחרות במשחקים האולימפיים בריו, אבל החדשות הטובות מבחינתם של הרוסים מגיעות מנבחרת השחייה שלהם. יוליה אפימובה, השחיינית הרוסיה הבכירה, תוכל להתחרות בסופו של דבר בריו 2016, וזאת למרות שהשתמשה בחומר אסור מסוג מלדוניום.

image001 (3)

העבר בעייתי, אבל יש עתיד. יוליה אפימובה | צילום: עמוד הפייסבוק של יוליה אפימובה

אפימובה היא אלופת העולם הנוכחית ב-100 חזה ובמשחקי לונדון 2012 זכתה במדליית הארד ב-200 חזה וגם היתה שיאנית העולם ב-50 חזה. הכותרות השליליות שתפסה בעקבות המלדוניום היו דומות לאלו של הטניסאית מריה שראפובה שנתפסה על אותו החומר. ההבדל ביניהן הוא ששראפובה הודתה בשימוש בחומר לאחר ה-1 בינואר 2016 אז הוא הוכנס לרשימת החומרים האסורים, בעוד שאפימובה "נהנתה" בסופו של דבר מהעובדה שברשות הבינלאומית למניעת סמים בספורט (WADA) החליטו להקל את ספורטאים שנטלו את החומר סמוך ל-1 בינואר 2016 מאחר ולוקח לו הרבה זמן להתפנות מהגוף.

ובכל זאת חשוב לציין כי על אפימובה מוטל כתם בלי שום קשר לפרשת המלדוניום, מאחר וב-2013 היא נכשלה בבדיקת סמים והתגלה שהיא השתמשה בסטרואידים. היא הושעתה לשנה וחצי, וחזרה לפעילות ב-2015 אז זכתה בשתי מדליות באליפות העולם בקאזאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג