הרוגה שלישית מקבוצת הריצה של שדרות: הרצה והמאמנת נעמי שטרית

נעמי שטרית, מרתוניסטית ומאמנת כושר בת 52, נרצחה בשבת בבוקר במהלך הריצה הקבועה שלה והופכת לנרצחת השלישית מקבוצת Sderot Front Runners אחרי קובי פריאנטה וליאור ויצמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נעמי שטרית | צילום: מרתון טבריה

כמות האבדות במלחמה בדרום הולכת ועולה, כך גם השמות שהולכים ומתפרסמים כל העת. אמש (שני) פורסם על נרצחת שלישית מקבוצת הריצה של שדרות – Sderot Front Runners – נעמי שטרית אזולאי ז"ל, וזאת אחרי הירצחם של הרצים והטריאתלטים קובי פריאנטה וליאור ויצמן.

לכתבות נוספות בנושא:
"הטריאתלט נדב גולדשטיין ו-5 מבני משפחתו נרצחו בכפר עזה"
קובי וליאור משדרות נרצחו על ידי מחבלים במהלך אימון הבוקר
השכול לא מרפה: עדן נימרי, שחיינית וקצינת צה"ל, נפלה בקרב

נעמי, בת 52 במותה, נשואה ליובל ואמא לאופק, שחר וטל, נרצחה ביום שבת בבוקר בו החלה המתקפה של חמאס, ובדיוק כמו שני חבריה לקבוצה זה קרה במהלך האימון – בריצת הבוקר הקבועה שלה.

נעמי עבדה במרפאת שיניים ביום, ואחר הצהריים הייתה מאמנת כושר ומדריכת חוגים בשדרות. היא הייתה מרתוניסטית, שהשלימה את המרחק המלא במרתון טבריה ב-2022, והשתתפה בעוד שלל תחרויות ריצה בכל הארץ, החל ממרתון תל אביב, מרוץ שדרות, מרתון ים המלח, מרוץ הנשים של תל אביב ועוד. חבריה לקבוצה מספרים כי הייתה אישה חזקה עם יכולות מדהימות, שרצתה בהמשך גם לעשות איש ברזל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג