הפרסים הגדולים אי פעם: נחשפו סכומי הזכייה בצ'אלנג' ישראמן 2024

ההצטרפות של ישראמן לסבב הצ'אלנג' העולמי העלתה משמעותית גם את סכומי הזכייה במקומות הראשונים בתחרות, עם סך פרסים של כ-134 אלף ש"ח. הפירוט המלא בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן בישראמן 2023 | צילום: צלמי שוונג

ההצטרפות של ישראמן לסבב הצ'אלנג' מגלמת בתוכה משמעויות רבות, אולם אחת המהותיות שבהן, בעיקר לספורטאיות ולספורטאי העלית, היא הזינוק המשמעותי בפרסים הכספיים שיוענקו למנצחות ולמנצחים בתחרות הקשוחה, הן במרחק המלא והן בחצי המרחק.

לכתבות נוספות בנושא:
ישראמן מצטרפת לסדרת הטריאתלון העולמית של Challenge Family
מה המשמעות של הצטרפות ישראמן לסבב הצ'לנג'?
"זה לא טרנד, זו תרבות": מאיר קנר שהשתתף בישראמן הראשון לפני 25 שנה בראיון

הפרסים הכספיים שיוענקו בצ'אלנג' ישראמן 2024 הם הגבוהים ביותר שהיו אי פעם בישראמן – ומסתכמים בסך של 33 אלף אירו, שהם כ-134 אלף ש"ח (לפי שער האירו כיום), אשר יוענקו במקצי העלית. כעת, זמן מצוין לעשות סדר בפירוט הפרסים המעודכן:

אנטונינה רזניקוב מנצחת בישראמן | צילום: צלמי שוונג

למקום הראשון בכל אחד ממקצי העלית (מנצחת ומנצח במרחק המלא ומנצחת ומנצח בחצי המרחק), יוענק פרס חסר תקדים של 3,500 אירו (כ-14 אלף ש"ח). המקום השני יזכה ב-2,100 אירו (כ-8,500 ש"ח) והמקום השלישי ב-1,400 אירו (כ-5,600 ש"ח).

בחצי המרחק, כיאה לתחרויות הצ'אלנג' ברחבי העולם, יוענקו פרסים כספיים גם עד המקום השישי, כאשר המקום הרביעי יזכה ב-1,150 אירו (כ-4,600 ש"ח), החמישי ב-850 אירו (כ-3,400 ש"ח) והמקום השישי ב-500 אירו (כ-2,000 ש"ח). נציין שכל הסכומים מותנים בעמידה בזמני המינימום כמצוין באתר צ'אלנג'-ישראמן.

הרוכבים בטיפוס לנטפים בישראמן | צילום: ערן לוי

הסכומים הגבוהים, בצוותא עם היוקרה שנלווית להצטרפותה של התחרות לסבב הצ'אלנג', צפויים להביא עמם גם כמות נכבדת של מתחרות ומתחרים מחו"ל, אשר חלקם יחזרו לאילת לאחר שהתחרו כאן בעבר, וחלקם יגיעו למסלול המדברי היפהפה והמאתגר בפעם הראשונה.

לחצו כאן לפרטים מלאים והרשמה באתר צ'אלנג' ישראמן. ונתראה בסוף השבוע האחרון של ינואר!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג