ישראמן מצטרפת לסדרת הטריאתלון העולמית של Challenge Family

בשורה אדירה לענף איש הברזל בישראל: התחרות המסורתית באילת תציין את שנת ה-25 שלה תחת המיתוג החדש - צ'אלנג' ישראמן! התחרות למרחק חצי איש הברזל תצורף לסבב הכסף של צ'אלנג', ותעניק סלוטים להשתתפות באליפות העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המ המשמעות של הצטרפות לסבב הצ'אלנג'? צילום: צלמי שוונג

חברת שוונג, המפיקה מדי שנה את תחרות הישראמן באילת, הכריזה היום (שלישי) על שותפות חדשה עם רשת הטריאתלון הבינלאומית Challenge Family. במהלך המסמן ציון דרך משמעותי בהיסטוריה המפוארת בת 25 השנים של האירוע, התחרות תהפוך החל משנת 2024 ל"צ'אלנג' ישראמן". בשיתוף פעולה עם איגוד הטריאתלון האירופי והישראלי כחלק מסבב של תחרויות צ'אלנג' בינלאומיות, סבב ה-PTO של ספורטאי הטריאתלון המקצוענים, ובתמיכת עיריית אילת, משרד התרבות והספורט, ומשרד התיירות.

הרוכבים בטיפוס לנטפים בישראמן | צילום: ערן לוי

מאז הקמתה בשנת 1999, תחרות הישראמן היא שם נרדף למצוינות. התחרות זכתה להכלל בין עשר תחרויות הטריאתלון הארוך הטובות בעולם בסקר של טריאתלטים מקצוענים שפורסם ב”טריאתלט מגזין”, ומושכת אלפי ספורטאים ועשרות אלפי צופים מכל קצוות תבל לחופי העיר אילת. ההחלטה להצטרף לסדרת Challenge Family מגיעה כחלק מהמחויבות המתמשכת של ישראמן להפיץ את איכות הטריאתלון הישראלית בעולם, ולשדרג את חוויית הטריאתלון עבור ספורטאים ואוהדים כאחד, תוך הבטחת עתיד מזהיר לענף הטריאתלון בישראל.

תחרות ישראמן בשנתה ה-25, שתיערך ב-26 בינואר 2024, תמשיך את המסורת של המסלול המאתגר והמרהיב ביופיו, המציג את נופיה עוצרי הנשימה של אילת והסביבה. לספורטאים תצפה חוויית תחרות בלתי נשכחת המשלבת את הייחודיות של הישראמן עם האיכות והסטנדרטים הבינלאומיים של Challenge Family.

צ'אלנג' ישראמן יכלול מגוון אפשרויות מרוץ, המספקות מענה לספורטאים מכל הרמות, ממתחילים ועד למקצוענים ותיקים. האירוע ימשיך וישמור על המוניטין שלו במסלולים מאתגרים, עם אפשרויות למרחקים בינוניים וארוכים כאחד, כמו גם מקצי שלשות.

מסלול הריצה בישראמן | צילום: צלמי שוונג

רשת Challenge Family כוללת למעלה מ-30 טריאתלונים למרחקים ארוכים ובינוניים ברחבי העולם. עם מסלולים מרהיבים ביעדים איקוניים, ביניהם Challenge London, Challenge Barcelona, Challenge Roth ועוד, המושכים אליהם עשרות אלפי ספורטאים ברחבי העולם.

השותפות החדשה תעלה את הפרופיל של הצ'אלנג' ישראמן בבמה העולמית, תמשוך ספורטאים וחובבי טריאתלון ברמה עולמית מרחבי העולם, ותחזק את מעמדה של התחרות, כתחרות חובה בלוח השנה הבינלאומי של הטריאתלון, כתחרות אירופאית יחידה מדי שנה בסוף ינואר. המרוץ יהווה גם פלטפורמה לספורטאים מקצועיים לצבור נקודות לקראת בונוס ה-Challenge Family World, בנוסף להיותו אירוע PTO Silver Tier, של רשת מקצועני הטריאתלון, ה-PTO.

מירב יצחקי, מנכ"לית חברת שוונג: "אין מתנה יפה יותר לקראת חגיגות 25 שנה לישראמן מאשר החיבור למותג הבינלאומי הצ׳אלנג׳, המתמחה בטריאתלון למרחקים הארוכים ונחשב בקרב ספורטאים רבים לטוב ביותר בעולם. החלום להפוך את תחרות הישראמן, שנבחרת שנה אחר שנה לאחת מעשר התחרויות היפות והמאתגרות בעולם, לתחרות בינלאומית בישראל, מתגשם סוף סוף".

שחייה בישראמן | צילום: צלמי שוונג

"אנחנו בטוחים שהחיבור בין המותגים יקפיץ את התחרות לשלב הבא, יגדיל משמעותית את כמות הספורטאים הזרים שיגיעו להתחרות בישראל, בחורף, בתנאים מצוינים באילת ויאפשר לספורטאים המקומיים להתנסות בתחרות בעלת מאפיינים בינלאומיים".

ג'ורט ולאם, מנכ"ל Challenge Family: "אנו שמחים לקבל את פני צ'אלנג' ישראמן לסדרת הטריאתלון העולמית של משפחת צ'אלנג'. לישראמן היסטוריה עשירה עם קהל עוקבים מסור ומהווה נכס כלכלי ותיירותי חשוב. אנחנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות כדי להעלות את הנוכחות העולמית של האירוע, לפתוח דלתות לספורטאים בינלאומיים ולעזור להבטיח עתיד כולל ודינמי לטריאתלון בישראל".

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת: "אנו שמחים ונרגשים על צירופה של תחרות 'ישראמן אילת' לרשת הטריאתלון הבינלאומית – 'צ'אלנג", ולתחרויות סבב המקצוענים ואיגוד הטריאתלון האירופאי, במלאת 25 שנים להיווסדה. אין לי ספק כי הצטרפותה של 'ישראמן אילת' לרשת צ'אלנג' הבינלאומית והיוקרתית, תגביר את חשיפתה ותגדיל את מספרי המשתתפים והצופים בה, שייהנו מתחרות מושקעת בתוך נוף ייחודי, פראי וקסום, ואשר דורגה על ידי מקצועני הטריאתלון בין 10 התחרויות הטובות בעולם! אני מודה לאנשי 'ישראמן אילת' על העשייה המרגשת לאורך השנים ועל החיבור המצוין שלנו לרשת צ'אלנג', וכמובן למשתתפי 'ישראמן אילת', שמגיעים אלינו בכל שנה מחדש, אוהבים את הנופים והאנשים שלנו ומחוברים למסורת רבת השנים, בדיוק כמונו. ברכה והצלחה לכולם".

גיל קופר, מנכ"ל איגוד הטריאתלון: "מדובר בקפיצת דרך משמעותית לענף הטריאלתון במרחקים החצי ארוכים והארוכים וחיבור חשוב במיוחד עם מותג בינלאומי מהמובילים בתחום הטריאתלון ברחבי העולם לספורטאים תחרותיים. יחד עם זאת השיתוף עם סבב הpto- – נותן מענה מושלם לספורטאי הטריאתלון המקצוענים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג