הפועל ת"א סיימה במקום התשיעי באירופה בריצות שדה

נבחרת הנשים של המועדון (אתלטי הסמטה לשעבר) רשמה הישג נאה בגביע אירופה למועדונים בפורטוגל, הגברים סיימו במקום ה-16. רתם גנוסר: "זו רק ההתחלה, אנחנו מתכוונים לעלות עוד בדירוג"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רצות הפועל ת"א בפורטוגל | צילום: באדיבות הפועל ת"א אתלטיקס

הפועל תל אביב אתלטיקס, לשעבר אתלטי הסמטה, התחרתה היום (ראשון) לראשונה תחת השם החדש בגביע אירופה למועדונים בריצות שדה. נבחרת הנשים של המועדון הגיעה למקום התשיעי הקבוצתי ונבחרת הגברים, על אף הרכב חסר, סיימה במקום ה-16 ביבשת.

לכתבות נוספות בנושא:
הדהים את המסלול: שיא עולם לכריסטופר מוראלס בריצת 400 מטר באולם
מחקר: כך תפחיתו את הסיכוי להתכווצויות שרירים בריצת מרתון
בקצב מסחרר: על ההתקדמות האדירה של ישראל בריצת מרתון

מדובר במרוץ לאורך 8.54 ק"מ, על דשא, חול ואפילו מעט בוץ כיאה למרוצי שדה. ארבעה אתלטים או אתלטיות יכולים להשתתף מכל אגודה, כאשר שלושת הבכירים ושלוש הבכירות לפי הדירוג מקנים ניקוד לדירוג הקבוצתי.

רצות הפועל ת"א בפורטוגל | צילום: באדיבות הפועל ת"א אתלטיקס

אצל הנשים השתתפו 24 מועדונים ו-81 רצות, כאשר אנג'לינה לוהליט, הרצה הבכירה של המועדון מישראל, סיימה במקום התשיעי בזמן של 32:27 דקות. לוהליט היא רצה בכירה, המייצגת את נבחרת הפליטים, ומתאמנת תחת תכנית של המאמן יובל כרמי. מינטמר ביקאיה סיימה במקום ה-42 ובורטוקן טסרה במקום ה-67. מי שניצחה במרוץ כולו הייתה ליקינה אמבאו האתיופית, שמייצגת את המועדון "פלאייאס קסטייון" מספרד.

נבחרת הגברים חסרה שניים מרציה הבכירים – ג'מאל עבדלמג'יד ודרבה איילה, שניהם פצועים. גם בלעדיהם, סיימה הקבוצה במקום ה-16 מתוך 31 נבחרות, כאשר 114 אתלטים השתתפו במרוץ. אטקה דמסיה סיים במקום ה-45 בזמן של 30 דקות בדיור, אמיתי יונה במקום ה-47, דגו אבבה דורג 58 ודביר תובל 85. גם אצל הגברים ניצח רץ מקסטייון, תיירי אנדיקומוונאיו, עם 27:18 דקות.

רצי הפועל ת"א בפורטוגל | צילום: באדיבות הפועל ת"א אתלטיקס

מנהל האגודה רתם גנוסר סיכם: "פעם ראשונה בגביע אירופה במדים האדומים. מ-2017 מועדון הסמטה מתחרה בקביעות מול המועדונים הטובים באירופה והשנה כהפועל ת"א. הופעה מצוינת לנשים בהובלת אנג'לינה לוהליט (אתלטית זרה של המועדון מדרום סודן) ומינטמר ביקאיה הקפטנית הוותיקה. בגברים הופעה מכובדת מאוד (למרות חסרונם של שני הרצים במובילים שלנו- פצועים). אמיתי יונה בהופעה ראשונה נהדרת במרוצי שדה. זו רק ההתחלה, אנחנו מתכוונים לעלות עוד בדירוג האירופי בשנים הקרובות ושואפים גם לארח את התחרות בעוד כשנתיים-שלוש. יאללה הפועל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג