האלופה האולימפית חשפה: "נמצאו לי שני גידולים בשחלה, פחדתי שלא אוכל להיות אמא"

שבועות ספורים לאחר ששברה את שיא העולם ב-400 חופשי, אריארן טיטמוס האוסטרלית שיתפה כי במהלך בדיקה שעברה לפציעה באגן נתגלו בגופה הגידולים, שבמזל היו שפירים והוסרו במלואם: "החלום הגדול שלי הוא להיות אמא, היה לי מזל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אריארן טיטמוס | צילום: Shutterstock, אינסטגרם

אריארן טיטמוס היא אחת השחייניות הטובות בעולם כיום. האלופה האולימפית האוסטרלית בת ה-23 שברה רק לפני כחודש וחצי את שיא העולם ב-400 חופשי, במסגרת אליפות העולם ביפן, כשזכתה באליפות בשתי מדליות זהב, אחת מכסף ואחת מארד. אלא שאתמול (שישי) חשפה טיטמוס שעברה את אחד השבועות הקשים בחייה, כאשר שני גידולים התגלו בשחלה שלה במהלך בדיקה שערכה בכלל לפציעה באגן, ולמזלה היא יצאה מזה ללא פגע.

לכתבות נוספות בנושא:
לעיני מייקל פלפס: מרשאן ניפץ את שיא העולם ב-400 מעורב אישי, שיא עולם גם לטיטמוס
"ארה"ב לא יודעים להפסיד": כך ראיון אחד הצית מלחמה בין אוסטרליה לארה"ב בבריכה
הולי מולי: כך אוקלהאן השתלטה על המשחה האיכותי ביותר באליפות העולם

"לפעמים כספורטאית, את חושבת שאת מחוסנת מפני בעיות בריאות של העולם האמיתי", כתבה טיטמוס בפוסט גלוי לב, לצד תמונתה מהמיטה בבית החולים: "אנחנו עסוקים מדי בשמירה על גופנו כשיר לפעילות, ודוחקים בעצמנו לקצה יום אחרי יום. כבר זמן מה אני מתמודדת עם פציעה באגן, ולפני שלושה שבועות עשיתי MRI כדי להבין בדיוק מה קורה שם. באמת היה משהו קטן באגן, שלגמרי ניתן לטפל בו, אלא שהיה משהו אחר שמצאו הרופאים בבדיקה, שגרם לכל שאר הדברים להיראות לא רלוונטיים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariarne Titmus (@ariarnetitmus_)

"גידול גדול נמצא בשחלה הימנית שלי", המשיכה טיטמוס: "כל מי שמכיר אותי יודע שאתן הכל כדי להיות אמא, זה החלום הכי גדול שלי… אז זה היה מפחיד מאוד עבורי. כמובן שברגעים האלו את חושבת על התרחיש הגרוע ביותר, והייתי מבועתת מכך שאאבד את השחלה או שיהיו השלכות שישפיעו עליי ועל השאיפה שלי להביא ילדים ביום מן הימים".

"אלא שאני אחת מאותן בנות מזל. השחלה שלי הייתה בגודל 8.5X7 ס"מ והכילה שני גידולים שפירים שנקראים דרמואידים (Dermoids), שניהם בגודל 4 ס"מ. אתמול עברתי ניתוח והם הוסרו לחלוטין. אני מרגישה טוב ורווח לי שהם בחוץ".

"להיות ספורטאית זה קשה. להיות אישה זה קשה. בחודש האחרון למדתי יותר על הגוף שלי ועל מה שהוא מסוגל. למדתי שלהיות בכושר ובריאה לא אומר שאני מחוסנת מפני דברים אחרים. אני מרגישה מבורכת על שמצאתי את הגידולים האלה לפני שהם גדלו אף יותר והשפיעו בצורה אמיתית על הבריאות שלי. תודה למשפחה ולחברים שלי, תודה לרופאים/ות המדהימים/ות שנפטרו משני ה"גרמלינים" הקטנים שלי. עכשיו הזמן לנוח ולהתאושש לכמה שבועות לפני שאני חוזרת שוב. אוהבת את כולכם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג