האחיות ווולש ממשיכות ללהוט באליפות המכללות, עוד שני גמרי ב' לישראליות

גרטשן וולש ניפצה לחתיכות את השיא האמריקאי ושיא המכללות ב-100 פרפר, אחותה אלכס שלטה ב-400 מעורב אישי. לאה פולונסקי ואיילה ספיץ רשמו העפלות אישיות נוספות בתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

כמו כל התחזיות, אליפות המכללות נשלטת זה היום השלישי על ידי צמד האחיות וולש מווירג'יניה, שפשוט לא מוכנות להפסיד וגם שוברות לא מעט שיאים על הדרך. מהזווית הישראלית, לאה פולונסקי ואיילה ספיץ העפילו שתיהן פעם נוספת לגמר ב' במעמד היוקרתי.

לכתבות נוספות בנושא:
שיא אדיר נוסף לגרטשן וולש באליפות המכללות, הישג נאה לאיילה ספיץ
הרצף נשבר: וירג'יניה הפסידה באליפות המכללות, תוצאה נהדרת ללאה פולונסקי
זהר גלילי ואור דיין במסע משותף כדי להוכיח: "כל אחד יכול לשחות!"

עבור פולונסקי, זה היה "כמעט" נוסף, הפעם ב-400 יארד מעורב אישי. הישראלית של קאל ברקלי סיימה עשירית במוקדמות עם 4:06.51 דקות, רק 48 מאיות מהמקום השמיני המוביל לגמר. פעם שנייה ברציפות אם הייתה משחזרת את שיאה האישי שנתן לה מדליית ארד באליפות הקונפרנס, 4:05.11 דקות, הייתה נכנסת לגמר. בגמר ב' כבר נתנה פחות וסיימה 16 עם 4:11.85 דקות.

איילה ספיץ ולאה פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

ספיץ מצידה המשיכה לקבוע שיאים אישיים, כאשר כבר במוקדמות רשמה 1:43.73 דקות ובגמר שיפרה אף יותר עם 1:43.46 דקות, אשר העניק לה את המקום ה-13. התוצאה של השחיינית מנורת'ווסטרן מקבילה בהמרה "יבשה" ל-1:58 דקות בבריכה ארוכה והתוצאות הן שלה והן של פולונסקי ב-200 חופשי מעודדות מאוד לקראת השליחים האולימפיים בקיץ.

עוד אתמול, אריאל חיון (רייס) סיימה במקום ה-34 במוקדמות ה-100 פרפר עם 52.06 שניות, קצת מעל שיאה האישי. אביב ברזלי (טקסס A&M) שחתה את תוצאת השנה שלה ב-100 גב, 53.28 שניות והראתה שהיא בכושר טוב לקראת המשחה העיקרי שלה, 200 גב. היא סיימה במקום ה-48 במוקדמות.

בזירה העולמית, העיניים שוב הופנו לאחיות גרטשן ואלכס וולש. אלכס נתנה את הסיפתח עם ניצחון דומיננטי ב-400 מעורב אישי בזמן של 3:55.97 דקות, יותר משלוש שניות מאמה וויאנט שסיימה שנייה, ואת המנה העיקרית נתנה שוב גרטשן עם שיא אמריקאי ושיא מכללות חדש ב-100 פרפר, בזמן אדיר של 47.42 שניות, שיפור של 83 מאיות לשיאה הקודם והראשונה אי פעם שיורדת מגבול 48 השניות.

השתיים חברו יחד כדי לשבור עוד שיא מכללות ושיא אמריקאי גם בשליחות 4×100 מעורב, כשיחד עם המנצחת ב-100 חזה גז'מין נוסטיני ומקסין פרקר החותרת קבעו 3:21.01 דקות. גרטשן, על אף נגיעה קצת ארוכה, פתחה את השליחים על 48.26 שניות ב-100 גב, מהר יותר מהזמן איתו ניצחה מוקדם יותר את המשחה האישי (48.55 שניות). מכאן הכל הלך חלק עבור וירג'יניה, שהקדימה כמעט בארבע שניות את טקסס שהגיעו שניות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג