דרמה בתחרות המבחן האולימפי בטריאתלון לנשים: מקום ראשון ושני נפסלו

עוד לפני תחילת התחרות הודיעו המארגנים כי מסלול הריצה יקוצר ל-5 ק"מ במקום 10 ק"מ, אבל הסיפור האמיתי שכלל פסילה וערעור התרחש בקו הסיום - כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פלורה דאפי טריאתלטית מברמודה
פלורה דאפי טריאתלטית מברמודה

לקראת תחרות המבחן האולימפי בטריאתלון

היום בשעה 1:30 לפנות בוקר נערכה תחרות הנשים במסגרת המבחן האולימפי לקראת טוקיו 2020. עוד לפני תחילת התחרות הודיעו המארגנים כי מסלול הריצה יקוצר ל-5 ק"מ במקום 10 ק"מ.

פלורה דאפי בתחרות הסבב באדמונטון (ארכיון) | צילום: IQRemix

את השחייה הובילה ג'סיקה לירמונת' שפתחה פער גדול בסיבוב השני של השחייה ויצאה מהמים לאחר כ-19 וחצי דק'. סאמר רפפורט וקייטי זפרס לא הרבה אחריה, פלורה דאפי, ג'ורגיה טיילור-בראון וטיילור ספייבי כעשרים שניות לאחריהן. לאחר ההקפה הראשונה לירמונתק עדיין רוכבת לבד מובילה על זפרס בעשר שניות וקבוצת הרדיפה של דאפי סוגרת על המובילות.

לאחר ההקפה השנייה מצליחה קבוצת הרדיפה של דאפי וזפרס לחבור ללירמונת' וליצור פלוטון של 12 רוכבות. בהקפה השלישית קריסטין קספר וזפרס נופלות באחד הסיבובים, קספר ממשיכה ואילו זפרס פורשת מהתחרות מאוכזבת ומשאירה את הצופים פעורי פה ומודאגים. קצב הרכיבה של דאפי ממשיך להשיל רוכבות מהמובילות ביניהן רפפורט וקינגמה. עם דאפי מצליחות להחזיק רק שש: לירמונת', טיילור-בראון, ספייבי, אליס בטו, אמה ג'קסון וויטוריה לופז.

בהקפה הרביעית גם ג'קסון נושרת ודאפי מזכירה את יכולת הרכיבה שלה לפני הפציעה שהשביתה אותה שנה מתחרויות. בינתיים את קבוצת הרודפות והנופלות מובילה כמעט לבדה טיילור ניב הצעירה. איתה נמצאות ויקי הולנד, נון סטנפורד, סופי קולדוול, רפפורט, קספר, קסנדרה בוגראן ולורה לינדמן יחד עם רוכבות נוספות והן נמצאות בפיגור של דקה וחצי מדאפי ושות'. במהלך התחרות מתקבלת ידיעה מהאיגוד האוסטרלי כי לא ייקח בחשבון את התוצאות בהתאם לקריטריון האוסטרלי מאחר והתחרות אינה במתכונת אולימפי (משום שהריצה קוצרה).

קבוצת המובילות מסיימת את הרכיבה ומקדימות את הרודפות בדקה וחמישים שניות. בתחילת הריצה לירמונת', דאפי וטיילור בראון פורצות קדימה ונראה כי הפודיום מתחיל להתגבש. כבר בקילומטר הראשון טיילור בראון ולירמונת' פותחות כעשר שניות על דאפי ורצות יחד עד לסיום כשהן חוצות יחד (בכוונה) מחזיקות ידיים. בפוטופיניש לירמונת' ראשונה וטיילור בראון שנייה, דאפי סוגרת את הפודיום. מיד לאחר סיום התחרות לירמונת' וטיילור בראון נפסלות על ניסיון מכוון להגיע יחד. התוצאות הרשמיות קובעות כי פלורה דאפי ראשונה, אליס בטו שנייה וויקי הולנד סוגרת את הפודיום. טקס הסיום נדחה ליום למחרת מאחר והבריטים עוד הגישו ערעור אך הוא נדחה והתוצאות סופיות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג