דן אלתרמן ניצח באולטרמן צ'אלנג' ישראל

חודש וחצי אחרי שניצח בישראמן, אלתרמן המשיך בתצוגה מרשימה בתחרות שכוללת 10 ק"מ שחייה, 420 ק"מ רכיבה ו-84 ק"מ ריצה בשלושה ימים. תום מרמרלי סיים שני ונועה פלדמן היתה נציגת הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסוף השבוע הסתיימה באילת תחרות ה"אולטרמן צ'לנג' ישראל". למי שלא מכיר את הקונספט, מדובר בטריאתלון ארוך במיוחד המתפרש על פני שלושה ימים: ביום הראשון שוחים 10 ק"מ ורוכבים 145 ק"מ. ביום השני רוכבים 275 ק"מ וביום השלישי מקנחים בריצת אולטרה מרתון בשטח למרחק של מרתון כפול, כלומר 84 ק"מ. בתחרות לקחו חלק גם שני מתחרים מחו"ל, איש ברזל ואולטראיסט, אשר הגיעו במיוחד מפלורידה ארה"ב ובלגיה.

חזר לאילת חודש וחצי אחרי הישראמן ושוב ניצח. דן אלתרמן | צילום: ניר עמוס

התחרות התקיימה השנה בפעם השלישית בהשתתפות 31 מתחרים – 7 מתוכם עשו את זה לבד, ואליהם נוספו עוד 12 זוגות. בנוסף התחרו השנה גם שניים מאנשי הברזל הטובים ביותר בארץ: אלוף הישראמן הנוכחי דן אלתרמן ואלוף הישראמן לשעבר תום מרמרלי.

הקרב ביניהם נמשך הרבה מאוד תשומת לב לאורך שלושת ימי התחרות, שבמהלכם החלק החשוב ביותר מבחינת המארגנים הוא לעקוב אחרי כל אחד מהמתחרים ולוודא שכולם מגיעים בשלום לנקודות הסיום ואם אפשר אז גם בתוך זמני הקאט-אוף. לפי המידע שנמסר מהמארגנים, כל המשתתפים עמדו בזמני הקאט-אוף.

דן אלתרמן פתח פער על תום מרמרלי כבר בקטע השחייה, שהורכב מ-4 הקפות של 2.5 קילומטרים בכנרת. אלתרמן עשה את זה ב-19 דקות מהר יותר לעומת מרמרלי (שחה בזמן של 2:33 שע') ובקטע הרכיבה הראשון הצליח להגדיל עוד קצת את הפער. הקטע הזה התחיל בכנרת והסתיים בים המלח.

קטע הרכיבה השני למחרת היה למרחק של 275 קילומטרים מים המלח ועד אילת. את הקטע הזה אלתרמן רכב בזמן של 8:03 שע' ובסיומו הצליח לפתוח פער של כ-35 דקות על תום מרמרלי בזמן המצטבר הכללי. קטע הריצה ביום השלישי היה מאילת עד לאזור שדה התעופה אילן רמון ובחזרה, רק בשטח ולא על כביש הערבה דרך ציר האבוקדו המפורסם משנותיו הראשונות של הישראמן. גם כאן דן אלתרמן היה דומיננטי ורץ את 84 הקילומטרים בזמן של 6:51 שע' לעומת 7:23 שע' של מרמרלי. זמנו הכללי של דן אלתרמן היה 21:50:06 שע' לעומת 22:56:47 שע' של תום מרמרלי. מי שסיימה במקום השישי מבין השבעה היתה האישה היחידה בתחרות היחידים, נועה פלדמן, שעשתה את זה בזמן מצטבר של 33:46:28 שע'. במקצה הזוגות ניצחו ניר ישראלי ורן צחור שסיימו את המסלול בזמן כולל של 23:08:18 שעות.

נתן פייט מהמקום השני. תום מרמרלי | צילום: ניר עמוס

אריאל הלר שהוא ממארגני התחרות מסר שדן אלתרמן הצליח לשבור את כל השיאים היומיים ואת כל שיאי המסלול בשלושת הענפים של התחרות. הוא ציין בנוסף שהתוצאה הזאת היא המהירה השנה באירופה בתחרויות למרחק הזה. עבור הניצחון זכה אלתרמן בפרס כספי של 3,000 דולר. הזוג המנצח ניר ישראלי ורן צחור זכה בפרס של 2,000 דולר, ובמעמד טקס הסיום החליטו נציגי בית ההשקעות MORE שהם מנותני החסות של התחרות להעניק גם פרס כספי של 1,000 דולר לנועה פלדמן כאות הערכה וגם כציון ליום האישה הבינלאומי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג