בתוך 10 הגדולות: פתיחה טובה לגל צוקרמן באליפות אירופה בקייט פויל

הקרב על הכרטיס האולימפי בעיצומו וצוקרמן מדורגת שמינית אחרי שבעה שיוטים, כשיריבתה על הכרטיס מיה צוקרמן מאחוריה בשלב זה במקום ה-22. אצל הגברים, דור זרקה מדורג במקום ה-21
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צוקרמן | צילום: Robert Hajduk

יומיים לתוך אליפות אירופה בגלישת קייט פויל, ממשיכה גל צוקרמן להישאר בתוך העשירייה הראשונה. לאחר פתיחה חזקה מאוד אתמול (שלישי), נחלשה היום צוקרמן מעט וירדה מהמקום השני לשמיני הכללי. אתמול החלה צוקרמן את האליפות ביום נהדר, עם שני שיוטים במקום השני ושיוט במקום שלישי, והיום סיימה חמישה שיוטים במקומות 8, 4, 10, 9, ו-5. כרגע לחובתה 43 נקודות.

לכתבות נוספות בנושא:
ההכרעה על הכרטיס לפריז: אליפות אירופה בקייט פויל נפתחת בספרד
רשמי: חסון ולסרי ייצגו את ישראל בסירות 470 במשחקים האולימפיים
בעקבות טעות של פורטוגל: ישראל זכתה בכרטיס אולימפי נוסף בשייט

חברתה של צוקרמן לנבחרת, מיה אשכנזי, החלה את התחרות אתמול חלש, אך היום השתפרה מעט, כאשר סיימה ארבעה מחמישה שיוטים בתוך העשירייה הראשונה, ועלתה למקום 22. כזכור, צוקרמן ואשכנזי נאבקות ביניהן על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בפריז, כאשר המרוץ צמוד ותוצאות האליפות הנוכחית יקבעו במידה רבה מי מבין השתיים תייצג את ישראל.

מיה אשכנזי | צילום: SAILING ENERGY

בצי הנשים ניכרת הדומיננטיות של צרפת ובריטניה, כאשר בכל שלושת המקומות הראשונים נמצאות גולשות צרפתיות, ובמקומות 4-6 ו-9 הבריטיות. התוצאה הזו משקפת את השליטה של שתי המדינות בענף בשנים האחרונות.

בנבחרת הגברים נערכו ביום הראשון של התחרות רק שני שיוטים ולכן נערכו היום שישה שיוטים, על מנת להשלים את הפער מצי הנשים. דור זרקה נשאר גם היום הישראלי המוביל, והוא ממוקם במקום ה- 21 כללי, כאשר אחריו זוהר חרובי במקום 26 ודביר אזולאי במקום 30.

בעוד שבחלקו הראשון של היום, בזמן תחרות הנשים, שררה רוח בינונית קבועה, הגברים נאבקו ברוחות משתנות, שאילצו אותם לחזור לחוף מספר פעמים בין השיוטים, על מנת להחליף את הקייט עם השתנות הרוחות. מחר צפויים להערך עוד ארבעה שיוטי מוקדמות, שיקבעו מי יהיו 25 הגולשים והגולשות שיעפילו לבית הזהב של התחרות וימשיכו במאבק על מקום על הפודיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג