ההכרעה על הכרטיס לפריז: אליפות אירופה בקייט פויל נפתחת בספרד

הגולשות מיה אשכנזי וגל צוקרמן ייאבקו ראש בראש על הכרטיס הבודד לפריז בדגם האטרקטיבי. אצל הגברים, שטרם השיגו כרטיס למשחקים האולימפיים, ינסו הגולשים להיכנס לשיט המדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת הקייט פויל לפני אליפות אירופה | צילום: איגוד השייט

נבחרות ישראל בגלישה בדגם הקייט פויל פותחות היום (שלישי) את אליפות אירופה בספרד, בקרב שיכריע מי הגולשת שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב.

לכתבות נוספות בנושא:
רשמי: חסון ולסרי ייצגו את ישראל בסירות 470 במשחקים האולימפיים
בעקבות טעות של פורטוגל: ישראל זכתה בכרטיס אולימפי נוסף בשייט
היסטוריה בשייט: עומר ורד וילנצ'יק השיג כרטיס לפריז עבור נבחרת ישראל

לאחר תחרויות המטרה שנערכו בשנה שעברה נמצא המאבק על הכרטיס לפריז ברגעי ההכרעה האחרונים, כאשר מיה אשכנזי וגל צוקרמן מתמודדות על הכרטיס הבודד לפריז. במאבק, שנפתח עם השגת הקווטה באליפות העולם בשנה שעברה, לא הצליחה אף אחת מהנשים לפתוח פער על פני יריבתה.

גל צוקרמן | צילום: Sailing Energy

המטרה באליפות הקרובה מבחינת הנבחרת תהיה לפחות לשחזר את הישגי השנה שעברה בתחרויות הגדולות, כאשר באליפות אירופה סיימו אשכנזי וצוקרמן במקומות 10 ו-11 ובאליפות העולם 12 ו-13. בעקבות התחרויות הצמודות בין שתי הישראליות עד כה תהיה אליפות אירופה הנוכחית זו שתכריע מי מבניהן תייצג את ישראל בפריז.

לאחר אליפות אירופה הנוכחית תתכנס הועדה לבחירת הנציגים האולימפיים של איגוד השייט, תקבל את המלצת המאמן הלאומי של הדגם, שחף אמיר, ותעביר המלצתה לאישור הוועד המנהל של האיגוד.

מיה אשכנזי | צילום: SAILING ENERGY

אצל נבחרת הגברים, שטרם השיגה את הקווטה לפריז, ינסו הגולשים דור זרקא, זוהר חרובי ודביר אזולאי להעפיל לבית הזהב של התחרות ומשם לשיוטי המדליות, שיתקיימו ביום ראשון הקרוב. שלושת הגולשים טרם הצליחו להיכנס לשיוטי המדליות בתחרויות המטרה בשנה שעברה, אך זרקא התקרב לכך מאוד, כאשר סיים במקום ה-12 באליפות אירופה האחרונה ומקום 16 באליפות העולם. מיקום גבוה בתחרות הנוכחית חשוב לחברי הנבחרת גם לצורך כניסה לסגלי ההישג של היחידה לספורט הישגי.

בחודש הבא יגיעו הגברים למבחן החשוב שלהם בקמפיין הנוכחי, כאשר יתחרו בתחרות "ההזדמנות האחרונה" בהייר, על חמשת הכרטיסים האחרונים לפריז. המאבק צפוי להיות קשה, כיוון שלא מעט מדינות משמעותיות טרם הבטיחו את מקומן, ובינהן קנדה, דנמרק, פינלנד, בריטניה, אירלנד, הולנד ופורטוגל. עם הנבחרת נמצא המאמן הלאומי שחף אמיר ועמו המנהל המקצועי של דגם הקייט פויל, ערן סלע. מלוות את הנבחרות ד"ר דליה נבות, הפזיותרפיסטית סאסקיה בלום ופסיכולוגית הנבחרת ד"ר דניאלה כהן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג