בעקבות המשך המלחמה: גם מרתון תל אביב נדחה

בשל המצב, עיריית תל אביב הודיעה על דחייתו של המרתון שהיה אמור להיערך ב-23 בפברואר: "על מועד חדש נעדכן בהמשך כשהמצב יתבהר". וגם: האופציות שעומדות בפני הנרשמים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון תל אביב 2023 | צילום: גיא דר

המלחמה המתחוללת בעזה ממשיכה לפגוע באירועי הספורט ההמוניים וכעת זהו מרתון תל אביב המסורתי שנאלץ להודיע על דחייה. המרתון היה אמור להיערך ב-23 בפברואר 2024, אך עיריית תל אביב נאלצה להודיע היום (ראשון) על דחייה, ללא תאריך חלופי.

לכתבות נוספות בנושא:
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות
עם קסדה ומגנים: קבע שיא גינס למרתון המהיר ביותר במדי פוטבול מלאים
מרתון טבריה נדחה ל-26 בינואר: "מקווים כי המצב הביטחוני יאפשר"

בהודעה בעמוד הפייסבוק הרשמי של מחלקת הספורט של העירייה נכתב: "לאור הימשכות מלחמת חרבות ברזל אנו נאלצים להודיע על דחיית מרתון תל-אביב 2024. על מועד חדש נעדכן בהמשך כשהמצב יתבהר. מקווים לראותכם על קו הזינוק כמה שיותר מוקדם".

חברת ההפקה של המרתון הוסיפה בהודעתה: "לרצות ולרצים שנרשמו ישנן 3 אופציות לבחירה: החזר כספי מלא, שמירה על ההרשמה למועד החדש שיקבע, זיכוי בשווי 150% לאירועי כפיים אקטיב הבאים לשנת 2024/25. לינק לבחירה יישלח בהקדם לנרשמים".

מרתון תל אביב התקיים לראשונה בשנת 1981 ונערך ברציפות עד 1994. משנת 1995 ועד 2008 לא נערך מרתון מלא בעיר, אלא מרוצים למרחקים קצרים יותר, אולם מ-2009 חודשה המסורת עד היום. בתקופה זו היו שתי חריגות בהן לא נערך המרוץ – ב-2013, אז עומס חום גרר את ביטול המרחק המלא ועריכת מקצה חצי מרתון בלבד, ובשנת 2021, אז המגבלות עקב מגפת הקורונה גרמו לביטולו של המרוץ ועריכת מרוץ וירטואלי בלבד במקומו.

מרתון תל אביב | צילום: רונן טופלברג, מרתון פלייטיקה תל-אביב

כזכור, מוקדם יותר החודש הודיעו מארגני מרתון טבריה על דחיית המרוץ מתאריכו המקורי ל-26 בינואר בתקווה כי המצב יאפשר לו להיערך בתאריך החדש. גם מרתון ירושלים, שאמור להיערך ב-8 במרץ, בספק כרגע בעקבות המצב ולפי מקורות שונים עתיד להידחות גם הוא.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אמיר הגיב:

    למיטב זכרוני –

    מרתון תל אביב של 2010 גם נדחה ברגע האחרון.
    ..

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג