מרתון טבריה נדחה ל-26 בינואר: "מקווים כי המצב הביטחוני יאפשר"

המרתון הוותיק בישראל, שהיה אמור להיערך ב-5 בינואר, נדחה בשלושה שבועות. העירייה הודיעה: "ככל שנתקרב לתאריך, נעדכן שוב בנוגע לקיומו או לאי קיומו - לכל המאוחר עד לאמצע חודש דצמבר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דוד טיאצ'ו מנצח מרתון טבריה | צילום: ספורטפוטוגרפי

עיריית טבריה הודיעה היום (רביעי) כי מרתון טבריה ה-46, שהיה אמור להתקיים ב-5 בינואר, יידחה בשלושה שבועות בעקבות המצב הבטחוני וייערך ב-26 בינואר, כל זאת כמובן בכפוף לאישור הגורמים הביטחוניים הרלוונטיים והמצב הבטחוני.

מהעירייה נמסר: "לאחר ישיבה מקצועית שהתקיימה הבוקר בעיריית טבריה, בין ראש העיר בועז יוסף, מנכ"ל העירייה שמעון פיניאן והנהלת המרתון בראשות עופר פדן, הוחלט כי בשל אי הבהירות בנוגע להמשך המלחמה, מרתון Winner טבריה שתוכנן להתקיים ב-5 בינואר 2024, יידחה בשלב זה בשלושה שבועות וצפוי להתקיים כעת ב-26 בינואר 2024.
ככל שנתקרב לתאריך היעד ובמידה שהמצב הבטחוני לא יאפשר את קיום המרתון, נעדכן שוב בנוגע לקיומו או לאי קיומו – לכל המאוחר עד לאמצע חודש דצמבר".

מרתון טבריה | צילום: איתן דולפן, מערכת שוונג

עוד נמסר בהודעת העירייה: "כולנו תקווה כי עד אז המצב הבטחוני יאפשר את קיומו של המרתון המקצועי והוותיק ביותר בישראל במועדו החדש. בעיריית טבריה מודים לכל אלפי הרצים שנרשמו כדי להשתתף במרתון היוקרתי של ישראל המשמש גם כאליפות ישראל הרשמית".

כזכור, בחודש מרץ האחרון הודיעו בעירייה על ביטול המרתון אחרי 45 שנה בשל החלטה שלא להשקיע את הסכום הנדרש ועומד על כ-2 מיליון ש"ח. אלא שאז התגייס למשימה שר התרבות והספורט מיקי זוהר שהבטיח לסייע כלכלית ובסוף חודש אפריל העירייה הודיעה כי המרתון יתקיים בכל מקרה.

לקיומו של המרתון השפעה גם עבור דרג העלית, שכן מרתון טבריה משמש כאליפות ישראל, והמנצחים בו זוכים לניקוד בינלאומי בלתי מבוטל. בצמרת הגברית אמנם לדבר אין השפעה כי ישנם מעל 3 רצים שקבעו את הקריטריון, אולם אצל הנשים, דוגמת ביטי דויטש ומאור טיורי, זה יכול להיות ההבדל בין השתתפות במשחקים האולימפיים דרך הדירוג העולמי או החמצת ההשתתפות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג