עם קסדה ומגנים: קבע שיא גינס למרתון המהיר ביותר במדי פוטבול מלאים

בראיין גולדסמית' בן ה-37 נכנס לספר השיאים לאחר שסיים את מרתון דאלאס עם מדי פוטבול מלאים, כולל קסדה ומגנים, בזמן של 2:29:30 שעות: "אני בטוח שנראיתי כמו פסיכופת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בראיין גולדסמית' בחליפת הפוטבול | צילום: פרטי

ישנם שלל שיאי גינס הנוגעים לריצה בכלל ולריצת מרתון בפרט. בשבוע שעבר, שבר בראיין גולדסמית' את אחד ההזויים שבהם כאשר קבע "שיא גינס לריצת מרתון במדי פוטבול מלאים". הרץ בן ה-37 זינק למרתון דאלאס כשהוא לבוש במדי ארלינגטון רנגיידס – כולל קסדה, כפפות, מגני כתפיים ומכנסיים מרופדים.

הוא חצה את קו הסיום לכל תשואות רמות של הקהל המקומי, בזמן של 3:29:30 שעות, זמן מצוין לכל לבוש, וגם שיפור ניכר לשיא הקודם שעמד על 3:33:42 שעות שהחזיק מעמד מאז מרתון דובאי ב-2019 ואותו קבע הרץ האוסטרלי אליסטר קילטי.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎John J. Radzwilla‎‏ (@‏‎mrmagboss‎‏)‎‏

גולדסמית' שיחק פוטבול ורוגבי במכללות בדרג השני (דיוויז'ן 2), והוא כיום עובד עבור הרנגיידס כנציג כרטיסים ומאמן כושר במשרה חלקית. במקור, הוא נרשם למרתון דאלאס בתקווה להשיג את זמן המינימום שיקנה לו כניסה למרתון בוסטון היוקרתי. אלא שחברו הציע לו לרוץ עם מדי הקבוצה, והוא לקח את זה עד הסוף כשגילה את שיא גינס והחליט לנסות לשבור אותו.

בראיון לערוץ מקומי סיפר גולדסמית' שחבש את הקסדה באימוניו בששת השבועות האחרונים כדי להתרגל לתחושה.  עוד הוא סיפר: "אני בטוח שנראיתי כמו פסיכופת", וציין שאפילו לבש את המדים למשרד באחד הימים לפני המרתון "כדי באמת להתרגל לזה".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Goldy‎‏ (@‏‎go4thegoldy‎‏)‎‏

זו לא הפעם הראשונה שגולדסמית' מנסה לרשום שיאים איזוטריים. בעבר, ניסה לרשום את חצי המרתון המהיר ביותר כשהוא מחופש לפרי (תלבושת בננה למי ששואל). "אני מחפש לעשות את הדברים האקסטרימיים האלה כהשראה למתאמנים שאני עובד איתם במכון", סיפר: "הם רואים אותי עושה את הדברים המשוגעים וזה נותן להם מוטיבציה להציב ולעמוד ביעד משלהם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג