בעקבות המצב: צ'אלנג' ישראמן 2024 נדחה ל-1 במרץ

תחרות הטריאתלון ואיש הברזל הגדולה שנערכת זו השנה ה-25 באילת, נדחית בחמישה שבועות: "הימים קשים. נעשה הכל כדי להיות שם כולנו. לחזק ולחבק, לזכור ולהזכיר, ולשמר את רוח הישראמן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צ'אלנג' ישראמן 2024. צילום: צלמי שוונג

המלחמה המתחוללת בישראל בימים אלו מאז מתקפת 7 באוקטובר מביאה עמה קשיים רבים גם בעולם הספורט והערב (חמישי) הוחלט כי גם צ'אלנג' ישראמן 2024 יידחה וייערך ב-1 במרץ באילת.

לכתבות נוספות בנושא:
מה המשמעות של הצטרפות ישראמן לסבב הצ'לנג'?
הפרסים הגדולים אי פעם: נחשפו סכומי הזכייה בצ'אלנג' ישראמן 2024
"זה לא טרנד, זו תרבות": מאיר קנר שהשתתף בישראמן הראשון לפני 25 שנה בראיון

נוסח ההודעה הרשמי: "הימים קשים. לאור הנסיבות, ובעצה אחת עם שותפינו, הוחלט על דחיית צ'אלנג' ישראמן הקרוב ב-5 שבועות, ל-1 במרץ 2024. נעשה הכל כדי להיות שם כולנו. לחזק ולחבק, לזכור ולהזכיר, ולשמר את רוח הישראמן".

צילום: צלמי שוונג

"תודה לצ'אלנג' פאמילי העולמית על התמיכה, תודה לעיריית אילת, לתאגיד התיירות אילת, לאיגוד הטריאתלון ולישרוטל על התמיכה והגמישות, ותודה לנותני החסות והתומכים שעוטפים את הקהילה המיוחדת שלנו.
ממשיכים להתכונן, ומחכים לכם באילת!".

תחרות הישראמן חוגגת 25 שנים להיווסדה, וכזכור לרגל המאורע חברת שוונג, המפיקה מדי שנה את תחרות הישראמן באילת, הכריזה בספטמבר האחרון על שותפות חדשה עם רשת הטריאתלון הבינלאומית Challenge Family. התחרות הפכה החל משנת 2024 ל"צ'אלנג' ישראמן". בשיתוף פעולה עם איגוד הטריאתלון האירופי והישראלי כחלק מסבב של תחרויות צ'אלנג' בינלאומיות, סבב ה-PTO של ספורטאי הטריאתלון המקצוענים. זאת בתמיכת עיריית אילת, משרד התרבות והספורט, ומשרד התיירות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דניאל מורגנשטרן הגיב:

    בהצלחה לכל משתתפי הישראמן, מתגעגעים להיפגש שוב

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג