בלסינג אפריפה קבע שיא ישראלי חדש בריצת 200 מטר באולם

שיא ישראלי חמישי באתלטיקה הישראלית מאז שבת, והפעם היה זה תורו של האצן בן ה-20, שקבע 20.94 שניות בתחרות בצ'כיה ושיפר במאית את שיאו הקודם: "אני מרוצה, מסוגל להרבה יותר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה | צילום: Maxim Dupliy

קצב שבירת השיאים הישראלים באולם ממשיך להיות גבוה, כשאמש (שלישי) היה זה בלסינג אפריפה שקבע שיא ישראלי חדש בריצה ל-200 מטר באולם: 20.94 שניות. האצן בן ה-20 ממכבי ת"א עשה זאת במסגרת תחרות בצ'כיה, בה סיים במקום השלישי במקצה החזק.

לכתבות נוספות בנושא:
המבול נמשך: דור חיון שבר את השיא הישראלי בריצת 60 משוכות באולם
נועם ממו שבר שיא ישראלי בן 24 שנה של גזאצ'ו יוסף
בגיל 29 בלבד: אלוף העולם לשעבר מת במפתיע "מסיבוכים רפואיים"

אפריפה שיפר במאית אחת את השיא הלאומי שהיה שייך לו (20.95 שניות), אותו הוא קבע לפני כשנה במץ, בהופעת הבכורה שלו בתחרות באולם. בשבת הקרובה, אגב, הוא יתחרה שוב במץ, בניסיון לשפר את השיא הטרי פעם נוספת.

בלסינג אפריפה ומאמנו יגאל בלון | צילום באדיבות איגוד האתלטיקה

אפריפה ציין: "אני מרוצה מהתוצאה, אמנם זה שיפור של מאית אחת, אבל אני שמח שזה שיא ישראלי חדש. יצא שהיה לנו מסע מאוד ארוך בדרכים עד צ'כיה, ואני משוכנע שזה השפיע על היכולות שלי . אני יודע שאני מסוגל להרבה יותר. זאת בסך הכל התחרות השנייה שלי בחיים באולם, וזה דבר שונה לחלוטין מאיצטדיון".

יגאל בלון, מאמנו של אפריפה, הוסיף: "הריצות באולם שונות מהריצות באיצטדיון ואנחנו משתמשים בתחרויות החורף בעיקר לעוד ניסיון. זה מאוד חשוב לבלסינג להתחרות ולהשתפשף. אני מרוצה, בלסינג בריא, חזק, ועם הפנים קדימה לקראת שתי התחרויות המשמעותיות של השנה- אליפות אירופה ברומא והמשחקים האולימפיים בפריז".

זהו השיא הישראלי החמישי באולם שנשבר מאז יום שבת. ראשון לשפץ את טבלת השיאים היה נועם ממו בן ה-17, ששבר את השיא בריצת 800 מטר באולם, אחריו הגיעה סיון אוירבך ששברה את השיא המקביל לנשים, שלישית הייתה אדוה כהן, ששברה את השיא בריצת 5,000 מטר באולם ורביעי היה דור חיון בריצת 60 מטר באולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג