המבול נמשך: דור חיון שבר את השיא הישראלי בריצת 60 משוכות באולם

רצף השיאים הישראליים באתלטיקה לא פוסק, וחיון השלים שיא רביעי תוך קצת יותר מיממה, כשסיים שני בסלובקיה עם 7.86 שניות, שיפור של 9 מאיות לשיא הוותיק של אופיר שמואלי מ-1997: "שמח שסוף סוף עשיתי את זה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דור חיון ומאמנו רפי גורודצקי | צילום: איגוד האתלטיקה

האתלטיקה הישראלית ממשיכה ברצף המשובח של השיאים הישראלים באולם ואמש (ראשון) היה זה דור חיון, שקבע שיא ישראלי חדש בריצה ל-60 מטר משוכות באולם. חיון מאתלטי הנגב קבע זמן של 7.86 שניות במסגרת תחרות בברטיסלבה, סלובקיה.

לכתבות נוספות בנושא:
מבול שיאים: סיון אוירבך ואדוה כהן שברו שני שיאי ישראל בריצה באולם
נועם ממו שבר שיא ישראלי בן 24 שנה של גזאצ'ו יוסף
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות

אלוף ישראל בן ה-25, המתאמן אצל המאמן רפי גורודצקי, שיפר את השיא הלאומי בן 27 השנה, שהיה שייך לאופיר שמואלי ועמד על 7.95 שניות (מ-1997). חיון קבע את התוצאה המרשימה במוקדמות, ובגמר סיים במקום השני עם זמן של 7.87 שניות, מאית אחת לאט משיאו הטרי.

חיון סיפר לאחר שבירת השיא: "אני מאוד שמח מהתוצאה, זה שיא ישראל ראשון שלי, וזה מאוד מרגש להיות שיאן ישראל, במיוחד בתקופה הזאת. לא מאוד הופתעתי מהתוצאה כי אנחנו עובדים על זה הרבה מאוד זמן. היו לי תוצאות קרובות לזה בצורה עקבית, אז אני שמח שסוף סוף עשיתי את זה ושברתי את השיא הישראלי".

דור חיון וסשה לוקשין עם מאמנם רפי גורודצקי | צילום: איגוד האתלטיקה

באותה תחרות, אלופת ישראל ב-100 משוכות סשה לוקשין (מכבי חיפה כרמל) סיימה במקום ה-3 בגמר ה-60 מטר משוכות עם שיא אישי של 8.39 שניות. ישי איפראימוב ניצח בתחרות הקפיצה לרחוק  עם תוצאה של 7.31 מטר.

מדובר בשיא הישראלי הרביעי שנקבע בימים האחרונים. ראשון לשפץ את טבלת השיאים היה נועם ממו בן ה-17, ששבר את השיא בריצת 800 מטר באולם, אחריו הגיעה סיון אוירבך ששברה את השיא המקביל לנשים, שלישית הייתה אדוה כהן, ששברה את השיא בריצת 5,000 מטר באולם וכעת דור חיון משלים רביעייה משובחת, שנותנת הרבה תיאבון לקראת עונת האצטדיונים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג