בלוג ישראמן || "זו לא רק תחרות, זו חגיגת טריאתלון ישראלית כחול-לבן"

איש הברזל דן קלדניצקי עומד לחגוג בישראמן הקרוב את התחרות העשירית שלו ועד אז הוא ישתף אותנו באימונים ובחוויות שלו | בלוג 01 בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

להרשמה לישראמן לחצו כאן

בלוג 01 | בלוג 02 | בלוג 03 |


בבלוג שלי לקראת הישראמן כאן בשוונג אני אשתף אתכם באימונים, בחוויות ובהכנות שלי בדרך לקו הזינוק בתחרות הכי מיוחדת ויפה בישראל. אז מי שלא מכיר אותי, אני דן קלדניצקי. נשוי, על אף מה שתקראו עלי בהמשך ואב לשלושה. אני אולטרה טריאתלט ובחודשים הקרובים אשתף אתכם בהכנות שלי לתחרות איש הברזל של ישראל – הישראמן.

קלדניצקי בישראמן 2020 | צילום: צלמי שוונג

 5 מרחקים מלאים של איש ברזל 

לעולם הטריאתלון נחשפתי אי שם בשנת 2014 ומאז הספקתי, בין היתר, לעשות 9 מרחקים מלאים של איש ברזל, מרחק אולטרמן מלא 515 ק"מ וקווינטפל טריאתלון (חמישה מרחקים מלאים של איש ברזל בחמישה ימים רצופים). הישראמן הקרוב הולך להיות מיוחד בעבורי, איש ברזל מספר 10 שלי וכיאה ליום הולדת עגול, אני מתכוון לחגוג אותו כל הדרך עד לקו הסיום.

ההכרות הראשונה שלי עם תחרות הישראמן היתה בשנת 2016, אז טעמתי רק ממחצית המרחק כהכנה לקראת איש ברזל ראשון שלי באוסטריה. כבר אז הבנתי שהתחרות הזאת היא משהו אחר. משהו באווירה, באתגר ובקושי שלה משך אותי. כבר אז ידעתי שאני עוד אחזור לכאן. למלא.

אני זוכר את ההכנות לחצי הזה ב-2016. המאמן הראה לי סרטון של ישראמן משנת 2009 עם הרוחות העזות, הקור וספורטאים שעל אף התנאים ממשיכים קדימה ולא נשברים. הוא שאל אותי אז "אתה בטוח שאתה רוצה את זה?" לא הרהרתי לרגע ועניתי כן!

ב-2017 כאמור, חזרתי למלא. התנאים היו שונים בתכלית מהמסלול השטוח יחסית שחוויתי באוסטריה. הטיפוס האייקוני לנטפים בתוספת רוחות וטמפרטורה בהרי אילת והירידה בריצה לא תרמו לזמנים טובים עבורי, אך היעד היה לסיים עם חיוך. עמדתי בו.

חגיגה לכל הטריאתלטים | צילום: אלבום פרטי

 האווירה המיוחדת של הישראמן 

אני זוכר את עצמי בדרך חזור לאחר הסיבוב בעובדה מתמודד עם רוחות צד שלא הכרתי. לבד כאשר אין רוכבים מסביבי. ברגעים האלו אתה מבין מה זה להיות איש ברזל! סיימתי בהצלחה את המרחק המלא הישר לתוך המסיבה בקו הסיום. מאז 2016 בכל שנה אני מקפיד להשתתף בחגיגה הזאת שנקראת ישראמן. מי שלא חווה אותה, פשוט לא מבין על מה אני מדבר.

האווירה המיוחדת מתחילה כבר ביום רביעי עם חלוקת הערכות, האקספו שבו פוגשים את כל החברים, דרך תדריך לקראת התחרות ביום חמישי ונמשכת אל תוך ליל שישי עם קהל מעודד לאורך המסלול ובקו הסיום. התחנות שמאורגנות על ידי קבוצות טריאתלון בארץ ומתנדבים בהן ספורטאים ומשפחות, ילדים שמגישים שתיה וג'לים וכמובן ספורטאים שסיימו את חצי המרחק שיושבים ואוכלים במסעדות לאורך הטיילת ומריעים לאלו שטרם סיימו את המרחק המלא יוצרים את האווירה המיוחדת שאין בשום תחרות אחרת.

עבורי ישראמן זאת חגיגת הטריאתלון הישראלית כחול-לבן. זאת קודם כל חוויה, אווירה, הזדמנות לפגוש ספורטאים רבים שמתכנסים לחוויה משותפת ולא פחות, אתגר ספורטיבי מהקשים שיש בעולם איש הברזל. לא סתם סמל הישראמן מקועקע לי על הרגל.

לא סתם סמל הישראמן מקועקע לי על הרגל | צילום: אלבום פרטי

עד הישראמן הקרוב אשתף את הבלוג של כאן בשוונג וארחיב על ההכנות הספורטיביות בזמן שנותר עד התחרות. תוכנית האימונים ויעדי הביניים שבדרך. עד אז, כדאי שתתחילו להתאמן, הרי נשארו בדיוק 20 שבועות עד לישראמן 2022.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אלכס הגיב:

    הרבה בהצלחה, דן!

  • קובי גטניו הגיב:

    כל הכבוד דן על הדרך שלך.
    מוזמן ללוות אותי בתחרות איש ברזל עצמאית שתהיה בפארק הירקון בתאריך 5/10 למען העלאת מודעות וגיוס תרומות לעשר עמותות.
    דבר איתי
    0546090536

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג