בלוג האימון של אשת הברזל אנטונינה רזניקוב

שווה לכם להציץ לבלוג האימונים שאנטונינה רזניקוב, מנצחת הנשים בישראמן 4 פעמים, הסכימה לחשוף בפנינו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למי שעדיין אינו מכיר אותי רק אספר שאני אשת ברזל ומתחרה בישראמן (מנצחת הנשים בישראמן 4 פעמים) ובתחרויות בחו"ל ובהן גם באליפות העולם בקונה הוואי. כעת האימונים שלי ממוקדים להשגת הקריטריון לאליפות העולם של אולטרמן שתתקיים בפברואר ולאליפות העולם עצמה שתתקיים בנובמבר בשנה הבאה.

מתאמנת כל יום כ-3-6 שע'. אנטונינה רזניקוב | צילום: אבי חיים

עוד כתבות טריאתלון בשוונג
"אין לי ספק שאני יכולה לנצח באליפות העולם באולטרמן"
המגמות והשינויים שעוברים על ענף הטריאתלון העולמי
בלוג ישראמן: "זו לא רק תחרות, זו חגיגת טריאתלון כחול-לבן"

אני אם חד-הורית לשני ילדים מקסימים. הם אמנם כבר לא ילדים אלא בוגרים שכן הבת שלי כבר בת 15 והבן שלי חגג 14. אני מתאמנת כל יום בין 3 שעות ל-6 שעות, כך שלא נשאר הרבה זמן להיות אמא ובכל זאת אני מוצאת את הזמן ומשתדלת.

המאמן שלי אבי חיים הביא לי אוהל חמצן אטום שתפקידו לדלל את החמצן בגוף והוא למעשה מדמה גובה של 2,000 מ'. בפועל מה שזה אומר, שאני צריכה לשהות בתוך האוהל 12 שעות ביממה וזה לא פשוט כל כך. אמנם במשך 8 שעות של הלילה אני ישנה בו, אך בשעות הבוקר נותרו עדיין כ-4 שעות שאני צריכה לבצע השלמה.

מדוע בעצם יש צורך בייצור של כדוריות אדומות? ובכן, תפקידן של כדוריות הדם האדומות הוא להעביר את החמצן לשרירים וככל שיש יותר כדוריות אדומות, כך העברת החמצן קלה יותר והלב מתאמץ פחות. אני כמובן אינני רופאה, אבל זה מה שלמדתי עם השנים ובפועל זה עובד.

בשבוע הראשון בו השתמשתי באוהל חמצן, הגוף שלי הרגיש שחסר לו חמצן והוא התחיל לייצר כדוריות דם אדומות. הדופק בשינה היה יותר גבוה ולכן ההתאוששות היתה קשה לי וכשהייתי מתעוררת הרגשתי עייפה.

בשבוע השני כבר הייתי קצת פחות עייפה ובשבוע השלישי הגוף כבר הסתגל למצב. פתאום באימונים כבר לא היה חסר לי אוויר בשחייה וכבר היה לי קל יותר לעלות את העליות כשרכבתי נטפים.

אבי המאמן שלי תמיד מוריד לי את העצימות בתקופה שאני שוהה באותו אוהל חמצן. אך בלי תזונה נכונה הגוף לא ייצר כדוריות דם אדומות ואפילו אני עלולה להיפצע, אז המרכיב הנוסף הוא בדיקות דם ותזונה נכונה ומתאימה לספורטאי סבולת.

צילום עמוד הבית: אבי חיים

הרשמה לישראמן אילת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג