אשתו של אוונפול הפיצה מסרים נגד ישראל ומחקה בעקבות לחץ ישראלי

לפעמים הלחץ עובד: אשתו של אחד הרוכבים הטובים בעולם שיתפה שלל מסרים אנטי ישראליים ואף פתחה קמפיין מימון לעזה, אך לחץ ישראלי ברשתות ומאחורי הקלעים גרם לה להתקפל ולמחוק הכל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רמקו אוונפול בג'ירו | צילום: Shutterstock

אלוף העולם הבלגי רמקו אוונפול הוא אחד מהרוכבים הטובים והאהובים בעולם האופניים, אולם אשתו עמדה בסוף השבוע במהלך סערה ברשתות. אומאימה (אומי) ראיאנה, בלגית ממוצא מרוקאי, שיתפה בסטורי שלל מסרים חריפים נגד ישראל, כתבה ש"ישראל היא ארגון טרור" ואף הדביקה לפרופיל שלה באינסטגרם מבצע גיוס תרומות למען עזה.

לכתבות נוספות בנושא:
כריס פרום מביע תמיכה: "ליבי עם העם בישראל"
עם סרטים שחורים על היד: נשות הברזל הניפו את דגלי ישראל בהוואי
ישראל פרמייר טק התגייסה למאמץ ההסברה: "פרום היה מזועזע לא פחות מאתנו"

בכל עולם הספורט הישראלי, ובפרט ברכיבה כמובן, זעמו על הנושא, וגם אם אוונפול עצמו לא שיתף כל מסר, נגד או בעד ישראל, ראו בשתיקתו תמיכה במעשי אשתו. כך, מספר ספורטאים בכירים, בהם הטריאתלט האולימפי שחר שגיב, הרוכב הישראלי הראשון בטור דה פראנס גיא ניב ועוד, פרסמו בעצמם הודעות בנושא עם צילום מסך של הפרופיל של ראיאנה.

שחר שגיב כתב לדוגמה בסטורי: "כולם צריכים לדעת שהאישה הזאת, אשתו של רמקו אוונפול, מגייסת כסף עבור עזה ועבור ארגון הטרור חמאס. במעשים האלה היא, וסביר להניח גם בעלה, תומכים בפשעים נגד האנושות כמו שריפת ילדים ואונס נשים. אף פעם לא יכולה להיות תמיכה בפעולות כאלה. אם אתם קוראים לעצמכם ספורטאים, הפסיקו לעקוב אחריו ודווחו".

הסטורי של שחר שגיב על אשתו של אוונפול | צילום: אינסטגרם

בנוסף, לשוונג נודע על ביקורת רבה גם מאחורי הקלעים נגד ראיאנה גם בתוך עולם האופניים, בין אם של רוכבים ישראלים ומשפחותיהם ובין אם של רוכבים מחו"ל. התוצאה הייתה שהיא מחקה כל זכר למסרים האנטי-ישראליים מהפרופיל שלה, הורידה את מבצע גיוס הכספים ומחקה כל התכתבות שלה בנושא. לא בכל מקום הלחץ הישראלי עובד, אבל הפעם הוא עבד ובגדול.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג