אנסטסיה גורבנקו עלתה לגמר שני באליפות העולם בשחייה בקטאר

השחיינית הישראלית עלתה מהמקום החמישי לגמר 400 מעורב אישי עם זמן של 4:42.79 דקות ותנסה לנעול את אליפות העולם בחיוך בהצגה האחרונה שתיערך הערב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

יומה האחרון של אליפות העולם בשחייה נפתח הבוקר (ראשון) נהדר עבור השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו, שהעפילה לגמר שני באליפות, הפעם ב-400 מעורב אישי, לאחר שסיימה במקום החמישי במוקדמות בזמן של 4:42.79 דקות. הערב ב-19:19 שעון ישראל, היא תזנק לגמר ותנסה לנעול את האליפות בחיוך.

לכתבות נוספות בנושא:
שרה יודעת לשחק אותה: שוסטרום זכתה בזהב עולמי שישי רצוף
מקום 9 בעולם לאנסטסיה גורבנקו ב-200 גב
גורבנקו עלתה לחצי גמר אליפות העולם, נבחרת שליחים רביעית בפריז

גורבנקו, שסיימה רביעית ב-200 מעורב אישי מוקדם יותר באליפות ותשיעית ב-200 גב ביום שישי האחרון, רשמה שיפור משמעותי בשנה האחרונה גם במשחה המעורב הארוך יותר. בדצמבר האחרון היא שברה את השיא הישראלי עם 4:37.90 דקות, והיא הוכיחה הבוקר בצורה מבוקרת את יכולתה במשחה.

אנסטסיה גורבנקו בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

הישראלית פתחה מהר מאוד את הפרפר עם 1:01.48 דקות, מהר ביותר משנייה וחצי מהקצב בו פתחה כשקבעה את השיא הישראלי המשיכה היטב בגב והסתובבה בחצי המרחק על 2:14.98 דקות, עדיין בקצב שיא ישראלי. ב-50 השני של החזה כבר האטה מעט את הקצב וכך גם ב-50 הראשון של החתירה, אולם את ה-50 האחרון סיימה מעט מהר יותר כדי להבטיח העפלה.

זהו הגמר הרביעי שגורבנקו מעפילה אליו בקריירה באליפויות עולם, והפעם הראשונה במשחה שאינו ה-200 מעורב אישי. היא הפכה לישראלית הראשונה עם הכמות הזאת במשחים אישיים. כמו כן, היא גם הישראלית הראשונה שמעפילה לשני גמרים באותה אליפות עולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג