אנסטסיה גורבנקו עלתה לגמר אליפות העולם ב-200 מעורב אישי

השחיינית הישראלית קבעה 2:10.15 דקות ועלתה מהמקום הרביעי לגמר, הרבה הודות לחצי ראשון מצוין של המשחה. הפכה לישראלית הראשונה אי פעם שמעפילה לשלושה גמרים עולמיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אנסטסיה גורבנקו העפילה הערב (ראשון) לגמר אליפות העולם בשחייה הנערכת בדוחא, קטאר, במשחה ל-200 מעורב אישי. השחיינית הישראלית קבעה זמן של 2:10.15 דקות, שהעניק לה את המקום הרביעי בדרך לגמר, שייערך מחר ב-19:39 שעון ישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
בלי לשחות: נבחרת ישראל הבטיחה כרטיס אולימפי בשליחים 4×100 חופשי
ברגל ימין: אנסטסיה גורבנקו עלתה לחצי גמר אליפות העולם
המדריך המלא לאליפות העולם בשחייה

זו הפעם השלישית ברציפות שהישראלית בת ה-20 עולה לגמר עולמי, הישג שאף ישראלי לא רשם בעבר. ורד בורוכובסקי, גיא ברנע ויהונתן קופלב עלו לשני גמרים כל אחד, אולם גורבנקו היא הראשונה שתופיע במעמד שלוש פעמים, כאשר הפעם תנסה לשפר אף יותר את המיקום בשתי הופעותיה הקודמות במעמד, בהן הגיעה למקום החמישי.

אנסטסיה גורבנקו בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

גורבנקו הצטיינה בעיקר בחלק הראשון של המשחה, כאשר פתחה את הפרפר מהר במיוחד על 27.43 שניות, המשיכה היטב גם בגב עם 32.72 שניות, לאחר מכן המשיכה עם 38.46 שניות בחזה, ולסיום את סגנון החופשי נעלה עם 31.54 שניות. תוצאה זו מעט איטית מהשיא הישראלי שלה, שעומד על 2:09.28 דקות, אך מספיק כאמור ללא קושי למקום בין שמונה הגדולות.

קייט דגלאס האמריקאית עלתה כצפוי ראשונה לגמר עם זמן מהיר של 2:08.34 דקות, סידני פיקרם הקנדית, שניצחה במקצה של גורבנקו, עלתה מהמקום השני עם 2:08.76 דקות ויו ייטינג הסינית עלתה שלישית עם 2:08.83 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג