"אנחנו כל הזמן ממציאים ומייבאים מכשירים חדשים לאימוני קרוספיט"

חשבתם פעם כיצד בונים בוקס? ענף הקרוספיט תופס תאוצה ומצליח לסחוף אחריו כל יום מתאמנים ומתאמנות חדשים. בדקנו כיצד ואיך מתכננים נכון את אולם הפעילות של המתאמנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לערוץ הקרוספיט בשוונג

ענף הקרוספיט מתפתח בצעדי ענק ואיתו גם הדרישה לציוד חדשני, מתקדם ואיכותי. בשנים האחרונות קמו חברות שמספקות שירותי ייעוץ ומכירת ציוד למכוני קרוספיט, החל מהכוונה בסיסית ועד מכירה של מוצרים ויצירה של מכשירים מעניינים וחדשניים.

צפו | תחרות הכושר הגופני ה-RFA

עוד כתבות קרוספיט בשוונג
ערוץ הקרוספיט בשוונג
ההצגה הכי טובה בעיר: אליפות ישראל בכושר גופני
קרוספיט ללא גבולות
"לא צריך להיות בכושר כדי להתאמן בקרוספיט. להיפך"

"התפתחנו לתוך הענף"

"התחלנו עם הניצנים הראשונים של עולם הקרוספיט לפני שש שנים. התפתחנו לתוך התחום והתחום התפתח יחד איתנו", מספר קובי דוד-פור, 36, הבעלים של חברת סאל ספורט (Salsport). דוד-פור מתמחה בייבוא והתאמה של ציוד לקרוספיט ויש לו רקע עשיר בעולם הכושר. הוא הצליח לזהות את צרכי השוק המתפתח, שהיה זקוק לציוד שלא היה קל להשיגו והתחיל לייבא מותגים מובילים מהעולם. במקביל, החל גם בתהליכי פיתוח וייצור של מכשירי קרוספיט.

קרוספיט, סאל ספורט, ריבוק, צילום: אריאל שרוסטר

"כך התפתחנו לתוך התחום והתחום התפתח יחד איתנו" | צילום: אריאל שרוסטר

כיום, חולשת החברה על כ-95% ממועדוני הקרוספיט בישראל. ישנם מועדונים שנעזרו בשרותי הייעוץ של החברה, החל מסיוע בבחירת מקום להקמת מועדון, איזה ציוד חשוב שיהיה בו וכיצד לתכנן נכון את המקום ואיזה ציוד לרכוש. החברה הצליחה עם השנים ליצור חיבורים חזקים בקהילת הקרוספיט בישראל וביניהם לחברת ריבוק ולתחרות ה-RFA, אליפות ישראל בכושר גופני שמתקיימת מדי שנה ומושכת אליה אלפי צופים ומשתתפים מכל הבוקסים בארץ. בתחרות ה-RFA, אותה מארגניםגלי פלד ועומרי פלד מקרוספיט הרצליה, בונים וממציאים מדי שנה מתקנים מקוריים כדי לגוון לקהל ולאתגר את המתחרים, "אני לא חושב שיש תחרות בארץ, שהיא לא מהענפים הבולטים, שמצליחה להביא עשרת אלפי אנשים ביומיים של אירוע". אחד התחומים האהובים על דוד-פור הוא המצאת מכשירים חדשים, "אנחנו כל הזמן ממציאים דברים חדשים, דברים משלנו, כחול לבן וגם מביאים רעיונות מהעולם", הוא מספר.

קרוספיט המושבה, קובי סאל ספורט צילום: אלבום פרטי

"צריך מקום נגיש, נעים, לשים לב לסביבה אם יש שכנים" | צילום: אלבום פרטי

איך פותחים מועדון קרוספיט?

"חוץ מעניינים טכניים כמו תעודת מאמן ותשלום לשימוש בשם קרוספיט, צריך מקום נגיש, נעים, לשים לב לסביבה אם יש שכנים. יושבים איתנו ואנחנו עוזרים לחלק את המקום בצורה הנכונה. אנחנו מספקים הכל, החל מהריצפה שעשויה אריחי גומי, אנו מספקים קונסטרוקציות ברזל שבשפה המקצועית נקרא ריג (Rig) ועד ציוד מלא של מוטות ופלטות מיוחדות לקרוספיט, קטלבלס, כדורים, קוביות של בוקס ג'אמפ, מכשירי חתירה, מזחלות וכל הדברים הקטנים כמו גומיות, גלילי עיסוי וכדומה. יש מועדונים שרוצים לתת הופעה, אז הם משקיעים קצת יותר וקונים פלטות צבעוניות לדוגמה".

טיפ למישהו שחולם לפתוח בוקס?

"מי שרוצה לפתוח מועדון קרוספיט, צריך לבוא מתוך הקרוספיט, כלומר שהוא צריך להתנסות בזה תקופה מסויימת, לראות מה מתאים לו והשלב הבא להגיע לייעוץ. הכי חשוב להנות מזה ולהפוך את זה לעסק מרוויח".

קרוספיט נמל תל אביב, קובי סאל ספורט צילום: אלבום פרטי

"מי שרוצה לפתוח מועדון קרוספיט, צריך לבוא מתוך הקרוספיט" | צילום: אלבום פרטי

מה הלקוחות מצפים ממך?

"זה תחום מלחיץ כי אנשים מצפים ממך שתתן להם את הדבר הבא, את הציוד הכי טוב ותעשה להם RFA יותר טוב שנה הבאה, אי אפשר לאכזב. זה תחום מאוד פיזי, כולנו עובדים פיזית קשה מאוד".

לערוץ הקרוספיט בשוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג