אליפות אירופה באופני מסלול נפתחה, מקום 12 לעמית קינן

הישראלי הצעיר היה הראשון לזנק עבור הנבחרת באליפות בהולנד ופתח היטב במרוץ האלימינציה. מאמן הנבחרת סטיב מקיואן: "עוד צעד עבור הספורטאים הישראלים להראות את התפתחותם המתמדת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמית קינן | צילום: איגוד האופניים

אליפות אירופה באופני מסלול נפתחה אתמול (רביעי) בוולודרום בעיר אפלדורן בהולנד בהשתתפות נבחרת ישראל. הרוכב הראשון כחול-לבן שעלה על המסלול היה עמית קינן למרוץ האלימינציה. הישראלי בן ה-20 רשם פתיחה טובה וסיים במקום ה-12.

לכתבות נוספות בנושא:
מפגינים פרו פלסטיניים פרצו למסלול ומחו נגד ישראל פרמייר טק
כמו בקיבוץ: קהילת רעים קיבלה תרומה של 100 זוגות אופניים להתניידות בעיר
צפו: רוכב התרסק לתוך הקהל ופגע באוהדת באליפות אוסטרליה

במרוץ אלימינציה מזנקים כל הרוכבים יחד (17 זינקו אמש), ואחרי הקפה אחת של הסתגלות מתחילה האלימינציה (הדחה) לקרות. בסיומה של כל הקפה שנייה, הרוכב שחוצה אחרון את הקו של סוף ההקפה נאלץ להיפרד מהמרוץ. כך יוצא שבערך כל חצי דקה מישהו מוצא את עצמו בחוץ והמנצח הוא האחרון שנשאר. מי שניצח במרוץ והוכתר כאלוף אירופה היה טוביאס הנסן הדני, לפני וויליאם טידבול הבריטי ויולס הסטרס הבלגי.

היום האליפות תימשך כאשר קינן יחבור לוולאד לוגינוב למרוץ הזוגות מדיסון, מחר לוגינוב יזנק למרוץ הסקראץ' (מרוץ הסבולת הקלאסי ל-15 ק"מ), והפייבוריט הישראלי למדליה מיכאל יעקובלב יחל את מקצי הספרינט. בשבת רותם טנא יחל את תחרות האומניום, הקרב רב של אופני המסלול ובראשון אלון יוגב יזנק למרוץ הנקודות ויעקבלב יתחרה במרוץ הקיירין.

מיכאל יעקבלב | צילום: גלעד קוולרצ'יק

מאמן נבחרת ישראל סטיב מקיואן סיפר לשוונג: "ינואר 2024 ואנחנו באפלדורן בהולנד לאליפות אירופה עלית. עבור מדינות רבות באירופה, חלק מההכנה האולימפית שלהן לקראת פריז ומדליות אולימפיות. עבור ישראל, זהו הצעד הראשון השנה לקראת העפלה לאליפות העולם במקצי המדיסון והאומניום. עבור הספורטאים הצעירים, כמו עמית קינן, זו הזדמנות לבחון את עצמם ברמות הגבוהות ביותר. זה עוד צעד עבור הספורטאים הישראלים להראות את התפתחותם המתמדת והציפייה שלי היא לראות כל ספורטאי נותן 100 אחוז"

לקראת המשך התחרויות: "ולדיסלב לוגינוב ועמית יתחרו במרוץ מדיסון, הענף הטכני והטקטי ביותר ברכיבת מסלול עם אלופי העולם הנוכחיים יורי האוויק ויאן וילם ואן סחיפ. ביום שישי נראה את ולאד מתחרה במרוץ הסקראץ', בשבת רותם טנא נכנס לפעולה בענף האומניום הכולל 4 מרוצים באותו היום, סקראץ', טמפו, אלימינציה ונקודות. ענף תובעני מבחינה טקטית, שבו כל ספורטאי מתמקד כל הזמן מתי ומתי לא לבזבז אנרגיה בכל מרוץ. ביום ראשון אלון יוגב, שסיים 12 באליפות העולם, חוזר לפעולה במרוץ הנקודות לאחר שסבל מפציעה בכתף בדצמבר, שאיימה על השתתפותו כאן השבוע. למרבה המזל הוא התאושש בזמן וחזר לכושר מלא.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג