אחרי 7 שנים וחצי: שיא ישראלי ללאה פולונסקי ב-200 פרפר

השחיינית הישראלית הרשימה עם 2:10.80 דקות ב-200 פרפר, ושיפור של 32 מאיות לשיא של קרן זיבנר מ-2016. אביב ברזלי סיימה 7 ב-200 גב עם קריטריון לאליפות העולם, גורבנקו תשיעית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי איגוד השחייה

השחיינית הישראלית לאה פולונסקי שברה הלילה (בין שבת לראשון) את השיא הישראלי במשחה ל-200 פרפר, לאחר שקבעה במסגרת אליפות ארה"ב הפתוחה זמן של 2:10.80 דקות. פולונסקי ניצחה את גמר ב' וקבעה את הזמן הרביעי בטיבו בתחרות כולה.

לכתבות נוספות בנושא:
בכמעט 3 שניות: שיא ישראלי וקריטריון אולימפי לאנסטסיה גורבנקו בארה"ב
בלתי נגמר: פלטריניירי הבטיח מקום במשחקים האולימפיים בפעם הרביעית
כבוד: יעקב טומרקין מועמד לוועדת הספורטאים של הוועד האולימפי הבינ"ל

מדובר בשיפור של 32 מאיות לשיאה של השחיינית האולימפית קרן זיבנר, אשר נקבע לפני 7 שנים וחצי, במאי 2016. כעת, חסרות לפולונסקי עוד 2.37 שניות להשיג את הקריטריון האולימפי האוטומטי במשחה זה, כאשר לפי שעה מסתמן כי גם קריטריון B, שעומד על 2:09.07 דקות, עשוי להספיק לה כדי לשחות את המשחה הזה בפריז.

פולונסקי בת ה-21 מתאמנת זו השנה השלישית באוניברסיטת קאל ברקלי בארה"ב. במשחקים האולימפיים בטוקיו חסרו לה מאיות בודדות כדי לקבוע את הקריטריון במשחה ל-200 מעורב אישי, אולם מאז פרט למעורב היא רשמה שיפור משמעותי גם במשחה ל-200 פרפר וגם ב-200 חופשי, בו היא נכללת ברביעיית השליחים ל-4X200 חופשי שקרובה מאוד להשיג את הכרטיס האולימפי.

אביב ברזלי | צילום: סימונה קסטרווילארי איגוד השחייה

עוד הלילה, אביב ברזלי סיימה במקום השביעי בגמר 200 גב עם תוצאה טובה של 2:10.72 דקות. זמן זה מרוחק רק  3 עשיריות משיאה הישראלי ו-33 מאיות מהקריטריון האולימפי האוטומטי, אולם כבר כעת מהיר מהקריטריון B, שבטוקיו כזכור הספיק לה כדי להגיע למשחקים האולימפיים במשחה זה, וכן מהיר מהקריטריון לאליפות העולם בדוחא, קטאר.

אנסטסיה גורבנקו, ששברה אתמול את השיא הישראלי ב-400 מעורב אישי, ניצחה את גמר ב' (מקום 9) ב-200 גב עם 2:10.99 דקות, רק 15 מאיות משיאה האישי. במשחה המקביל לגברים דוד גרצ'יק קבע זמן של 2:00.73 דקות וניצח את גמר ג'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג