אחרי 24 ניסיונות ועם מגן דוד על הכובע: כוכב הרשת הצליח לרדת מ-3 שעות במרתון

היוטיובר והיוצר היהודי קייסי נייסטאט רדף במשך 17 שנה אחרי החלום של סאב-3 במרתון וכעת סוף סוף השיג אותו במרתון טוסון: "נכשלתי ב-24 הניסיונות הקודמים שלי, היום, עשיתי זאת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייסי נייסטאט חוצה את קו הסיום | צילום: מתוך האינסטגרם של נייסטאט

זה לקח לו 17 שנה ו-24 ניסיונות, אולם כוכב הרשת ויוצר הסרטים קייסי נייסטאט הוכיח שההתמדה משתלמת ובסוף השבוע שעבר הצליח סוף סוף להגשים את החלום שלו ולרדת מגבול 3 השעות בריצת מרתון. נייסטאט, שהניסיון הכושל האחרון שלו היה רק בתחילת נובמבר במרתון ניו יורק, החליט לעשות ניסיון נוסף במרתון טוסון באריזונה, והפעם עשה זאת בזמן של 2:57:34 שעות.

לכתבות נוספות בנושא:
עם קסדה ומגנים: קבע שיא גינס למרתון המהיר ביותר במדי פוטבול מלאים
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות
בעקבות המשך המלחמה: גם מרתון תל אביב נדחה

"נכשלתי ב-24 הניסיונות הקודמים שלי, היום, עשיתי זאת!" כתב לאחר המרוץ בפוסט באינסטגרם: "תודה רוברטו מאנדחה על שהיית המאמן הטוב ביותר ועל שצעקת עליי אחרי 24 מייל לרוץ מהר יותר". נייסטאט הוא יהודי רפורמי התומך גם פומבית בישראל, כולל בסרטונים בוולוג שלו בהם דיבר על זוועות ה-7 באוקטובר. ככזה, הוא רץ את שני המרתונים האחרונים עם כובע מצחייה עליו דגל ישראל.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Casey Neistat (@caseyneistat)

נייסטאט בן ה-42 הוא יוטיובר מפורסם, וכן יוצר סרטים ואחד המייסדים של חברת המולטימדיה Beme. הוא פרץ לתודעה לראשונה בשנת 2003 אז יצר סרטון בן 3 דקות שנקרא "הסוד המלוכלך של האייפוד" בו ביקר את אפל על כך שלא ניתן להחליף סוללה במכשיריה, וזכה לתפוצה רחבה. בעקבות הסרט, אפל שינתה את המדיניות שלה בנושא. לאחר מכן יצר סדרות רשת יחד עם אחיו, כולל כאלו בהן ביצעו ניסויים מדעיים. בעקבות ההצלחה, HBO קנתה את הסדרה ב-2 מיליון דולר.

הוא יצר מאז עוד מאות סרטונים, ולוגים, פרסומות וסרטים, בחלקם היה מפיק, בחלקם הבמאי ואת חלקם כתב ואף שימש כשחקן. אולם כל העת לא ויתר על חלום הריצה. את המרתון הראשון שלו לפני 17 שנה השלים בזמן של 4:19 שעות, ומאז הציב לעצמו מטרה לרדת מגבול 3 השעות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Casey Neistat (@caseyneistat)

הוא לקח לאחרונה כמאמן את מאנדחה, שייצג את גינאה המשוונית במשחקים האולימפיים ב-2004 בריצת 1,500 מטר, וכן באליפות העולם במרוצי שדה, בה סיים שביעי. בעזרתו של המאמן, שרץ עמו כל הדרך וסייע לו גם בהכתבת הקצב, הצליח נייסטאט לעמוד במשימה סוף סוף. בכוונתו גם להפוך את המסע הזה לסרט, אותו הוא עתיד להעלות לערוץ היוטיוב שלו בתקופה הקרובה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג