אחרי התקרית במרוקו: 7 טריאתלטים מנבחרת ישראל יתחרו במצרים

כמה מהטריאתלטיות והטריאתלטים הבכירים של ישראל יזנקו לתחרות בשארם א שייח במסגרת גביע אפריקה, בתקווה שלא להיקלע ליחס עוין כפי שזכה לו איתמר לבנון במרוקו, ובמטרה להשיג ניקוד עולמי חשוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רועי זוארץ | צילום: צלמי שוונג

חמישה טריאתלטים ושתי טריאתלטיות מנבחרת ישראל יקחו חלק מחר (שישי) בגביע אפריקה, בתחרות שתיערך בשארם א שייח במצרים. התחרות תיערך למרחק ספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה על אופניים ו-5 ק"מ ריצה) ותוזנק ב-7:30 שעון ישראל לגברים ו-10:00 לנשים.

כזכור, בתחילת השבוע התחרה סגן אלוף ישראל איתמר לבנון בתחרות במרוקו באותו הסבב ונקלע ליחס עוין הן מצד הקהל בצידי הדרך והן מצד המתנדבים בתחרות, שסירבו לחלק לו מים כמקובל. באיגוד הטריאתלון היה זעם גדול על התקרית ופנו מראש אל המארגנים של התחרות במצרים כדי שאלו ידאגו שדברים כאלו לא יחזרו על עצמם פעם נוספת.

איתמר לבנון בתחרות במרוקו | צילום: פרטי

הספורטאים הישראלים מגיעים להתחרות בעיקר על מנת לגרוף ניקוד עולמי ולשפר מיקומים בדירוג העולמי. חשוב לציין שניקוד עולמי לא משפיע על הניקוד האולימפי, אך מאפשר להיכנס לתחרויות חשובות בהמשך העונה, אשר מסייעות לניקוד האולימפי עצמו.

הטריאתלטים הישראלים שיקחו חלק בתחרות הם סגן אלוף ישראל מ-TRI כנרת ומי שנקלע לאותה תקרית אנטישמית במרוקו, איתמר לבנון, מדליסט הארד מאליפות ישראל רועי זוארץ, וכן שתי הטריאתלטיות הבכירות בישראל כיום, אלופת ישראל אביב לוי והגר כהן כליף. בנוסף, ישתתפו גם אודי אחלנטי, מעיין גלנץ ואלמוג אלעזרי. עבור לבנון וזוארץ, מדובר גם בתחרות הכנה לאליפות אירופה בטריאתלון, שתיערך בתחילת החודש הבא במדריד.

אביב לוי | צילום: צלמי שוונג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג