מקום 24 לרועי זוארץ בגביע אירופה, מקום 30 להגר כהן כליף

אחרי ששחר שגיב התחרה ביפן, 4 טריאתלטים ישראלים זינקו באיטליה למקצה למרחק ספרינט, זוארץ הפגין קטע רכיבה טוב, כהן כליף פתחה מצוין, אך נחלשה מעט בריצה, וסיפרה: "מאוד מרוצה מההופעה שלי, הרמה הייתה גבוהה מאוד"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר עגור, רועי זוארץ, הגר כהן כליף ואלון כהן | צילום: איגוד הטריאתלון

סוף שבוע עמוס בתחרויות טריאתלון, עם לא מעט נציגות לישראל. אחרי ששחר שגיב לקח חלק בסבב אליפות העולם היוקרתי ביוקוהמה וסיים במקום ה-38, זינקו כמה טריאתלטים ישראלים נוספים לתחרות מסבב גביע אירופה שנערכה בקרולה, איטליה.

מדובר בתחרות במקצה ספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה), בדיוק חצי מהמרחק האולימפי. מבין הישראלים רועי זוארץ היה זה שרשם את התוצאה הטובה ביותר לאחר שסיים במקום ה-24 במקצה העלית (מתוך 74 טריאתלטים) בזמן של 51:59 דקות. מדליסט הארד מאליפות ישראל ב-TRI כנרת יצא מהמים במקום ה-33, החל את הרכיבה בדבוקה השלישית, אולם התתקדם עד לדבוקה השנייה ושיפר מיקומים היטב.

אצל הנשים ראינו את הגר כהן כליף, שנמצאת ברצף תחרויות אינטנסיבית בימים אלה, וסיימה במקום ה-30 במקצה העלית (מתוך 65 טריאתלטיות). הישראלית יצאה טוב מהמים במקום ה-12, המשיכה היטב גם ברכיבה עם הדבוקה הראשונה, אולם נחלשה בריצה ובמקצה ספרינט בו כל שנייה קובעת, זה עלה לה בכמה מקומות בסיום.

הגר כהן כליף סיפרה לשוונג בסיום: "הייתה תחרות מטורפת. 65 מזנקות, יצאתי 12 מהמים אחרי שחייה אדירה, עליתי שמינית לאופניים, הייתה רכיבה חזקה מאוד בפלוטון הראשון עם עוד 13 בנות, הריצה עדיין לא שם, אבל אני מאוד מאוד מרוצה מההופעה שלי, הרמה הייתה רמה גבוהה מאוד ושמחה לסיים בחצי העליון ברמה כזאת. אני כבר עם הפנים לתחרות הבאה, שתהיה כבר בעוד חמישה ימים".

יחד עם רועי זוארץ במקצה העלית לגברים זינקו אלון כהן (מי שדורג תשיעי באליפות ישראל האחרונה בספרינט עלית) ושחר עגור (6 באליפות). אלון ושחר סיימו במקומות 65 ו-66 בהתאמה. היום יזנק איתמר לבנון במרוקו לתחרות מסבב בגביע אפריקה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג