מקום 38 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם ביפן: "אני מאוד מאוכזב"

הטריאתלט האולימפי נתקל בתנאים קשים במיוחד בסבב האיכותי ביוקוהמה, ולא הצליח להתברג בדבוקה הראשונה: "אני בטוח שבהמשך הדרך אציג את היכולת המיטבית שלי". היידן וויילד הניו זילנדי ניצח, סופי קולדוול ניצחה אצל הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: פרטי

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב, סיים הבוקר (שבת) במקום ה-38 מבין 55 טריאתלטים בתחרות סבב אליפות העולם ביוקוהומה יפן. הייתה זו התחרות הראשונה של שגיב מאז הוכתר כאלוף ישראל ב-TRI כנרת בהופעה מרשימה והוא ממשיך את המסע שלו לעבר המשחקים האולימפיים בפריז 2024.

התחרות, שנערכה למרחק של טריאתלון אולימפי (1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה על אופניים ו-10 ק"מ ריצה) התקיימה במזג אוויר קשה, תחת גשם ללא הפסקה ורוחות חזקות במהלך כל התחרות. לא פחות מ-11 טריאתלטים פרשו בגלל נפילות והחלקות.

שחר שגיב רוכב | צילום: צלמי שוונג

שגיב בן ה-28 ממכבי תל אביב יצא מהחלק של השחייה אחרי 17:52 דקות, 41 שניות אחרי המוליך באותה העת מאר דוואי ההונגרי, כשהוא מוקף ברוכבים מהחזקים בסבב. למרות שהרכיבה היא החלק החזק שלו ועל אף המאמצים שהשקיע, הוא לא הצליח להגיע לדבוקה המובילה וסיים את הרכיבה במקום ה-40, כשאת הרכיבה עצמה הוא מבצע ב-56:11 דקות. בריצה השקיע מאמצים מרובים ולאחר 31:18 דקות של ריצה סיים את התחרות כאמור במקום ה-38, עם זמן כולל של 1:46:44 שעות.

מי שניצח בתחרות עם זמן של 1:42:13 שעות היה היידן וויילד הניו זילנדי, מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בטוקיו וזוכה הסופר ליג מהשנה שעברה. הוא הקדים בארבע שניות את מת'יו האוזר האוסטרלי (זוכה הכסף בסופר ליג אשתקד) ובחמש שניות את ואסקו וילאקה הפורטוגלי, סגן אלוף העולם מ-2020. אצל הנשים ניצחה סופי קולדוול הבריטית, שהקדימה את רוסה טאפיה המקסיקנית ואת טיילור ניב האמריקנית.

שחר שגיב סיכם בסיום: "אני מאד מאוכזב. עם כל הקשיים שהיו בתחרות, אני יודע שאני חייב בכל מצב לסיים כל תחרות גם אם אינני במיטבי ולא בקידמת התחרות. אני בטוח שבהמשך הדרך אחזור לעצמי ואציג את היכולת המיטבית שלי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג