שחר שגיב המריא ליפן ויתחרה בסבב אליפות העולם

הטריאתלט הבכיר של ישראל יתחרה בשבת, לראשונה מאז הוכתר כאלוף ישראל ב-TRI כנרת, וינסה להשיג נקודות חשובות לדירוג האולימפי לקראת פריז 2024: "יוצא עם ציפיות גבוהות מעצמי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב יצא הלילה (בין שני לשלישי) ליפן, שם יתחרה בשבת הקרובה (07:00 בבוקר שעון ישראל) בסבב אליפות העולם ביוקוהומה. זו תהיה התחרות הראשונה של שגיב מאז הניצחון המרשים ב-TRI כנרת, בו הוכתר כאלוף ישראל בפעם השלישית בקריירה שלו, והראשונה מזה שבע שנים, במקצה לספרינט עלית.

שגיב בן ה-28 ממכבי תל אביב, שהשיג במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 את ההישג הטוב ביותר לישראלי במשחקים אולימפיים – מקום 20, מדורג נכון להיום במקום ה-45 בדירוג העולמי ובמקום ה-21 בדירוג האולימפי. במשחקים האולימפיים בפריז 2024 ישתתפו 55 הטריאתלטים הראשונים בדירוג האולימפי, כך שהוא בדרך הבטוחה להשתתפות שנייה ברציפות במשחקים, אולם השאיפה היא להתקדם עוד יותר במעלה הדירוג לקראת הקיץ הבא.

שחר שגיב מנצח ב-TRI כנרת | צילום: גיא דר

התחרות ביפן היא השנייה מבין שבע תחרויות בהן ניתן לצבור נקודות להשגת הכרטיס האולימפי לפריז. התחרות הראשונה של השנה הייתה בתחילת מרץ, אז סיים שגיב את התחרות במקום ה-35. יחד עם שגיב יצאו ליפן מאמנו והמנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ליאור כהן והפיזיותרפיסט דוד רזניק.

ערב יציאתו ליפן אמר שגיב: "מזה כחודשיים לא השתתפתי בתחרויות בחו"ל. עברתי תקופת הכנה אינטנסיבית מאד וקפדנית ואני יוצא ליפן עם ציפיות גבוהות מעצמי. חשוב לי מאד להביא לידי ביטוי במקסימום את הכי טוב שאני יכול כבר בתחרות הזו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג