אופניים שנגנבו מבארי ב-7.10 נמצאו בעזה והוחזרו לקיבוץ 

כוחות צה"ל מצאו בלב עזה זוג אופני שטח חשמליים שנגנבו במהלך הפשיטה על הקיבוץ. לפי ארז מנור, הבעלים של "לה מדווש" הזוג שייך לאבידע בכר, שאיבד את אשתו ובנו ונפצע קשה במתקפה. האופניים הוחזרו למשפחה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האופניים שהוחזרו מעזה | צילום: פייסבוק

כוחות צה"ל הפועלים ללא הרף בתוך רצועת עזה עושים עבודת קודש להצלת חיים, ולעתים הם עושים אף מעבר לכך. כך בדיוק קרה אתמול (שני) כאשר חיילי צה"ל מצאו אופניים שנגנבו מקיבוץ בארי במהלך הפשיטה והטבח ב-7 באוקטובר והביאו את הזוג חזרה לקיבוץ. ביתם של הבוזזים נשרף בתקיפות צה"ל לפי התמונות שעלו.

לכתבות נוספות בנושא:
יוכל שוב לרכוב: ארז קלדרון בן ה-12 שוחרר משבי חמאס
מבארי לת"א: לה-מדווש הגיעו להתארח במרכז והבעלים ארז מנור נרגש במיוחד
הקבוצה מהעוטף נפגשה לראשונה מאז 7.10 בפעילות מרגשת בוולודרום

מדובר בדגם יקר ואיכותי של אופני שטח חשמליים של המותג KTM. שם הדגם הוא MACINA KAPOHO והוא עולה כ-24,000 ש"ח (לפי האתר של KTM). על האופניים, שנמצאו במצב טוב, עדיין מוטבעת המדבקה של החנות בהן נקנו, מרכז "לה מדווש" המקומי מבארי.

רגע החזרת האופניים בבארי | צילום: באדיבות "לה מדווש"

הבעלים של "לה מדווש" ארז מנור סיפר לשוונג כי האופניים שייכים לחבר הקיבוץ אבידע בכר, אשר איבד את אשתו דנה ובנו כרמל בן ה-15 ב-7 באוקטובר, וגם הוא בעצמו נפצע קשה ואיבד את רגלו, תוך שהוא נאבק בכל כוחותיו על דלת הממ"ד.

מנור סיפר: "זה זוג האופניים הרביעי כבר שחוזר מעזה, הקודמים שחזרו לא היו במצב טוב, אבל את הזוג הזה המכונאי שלנו ישר זיהה, זה זוג מיוחד, היחיד שמכרנו בצבע הזה. לצערנו אבידע עצמו איבד את אשתו ובנו, וגם את רגלו. הוא בטיפולים ובשיקום ואנחנו מייחלים להחלמתו. אתמול בצהריים התקשרו אליי והודיעו לי שיש אופניים עם שלנו וממש מהר תוך כמה שעות הביאו אותן לבארי ואחרי זה הן נמסרו למשפחה של אבידע".

חזית החנות לה-מדווש | צילום: פרטי

"גנבו לנו הרבה מאוד אופניים מהקיבוץ באותו יום, כולל 17-16 זוגות מקצועיים ויקרים של רוכבים קבועים שנגנבו. תורמים טובים בעילום שם עזרו לנו עם רוב הזוגות, כדי שהאנשים יוכלו לחזור לרכוב, ואנחנו מודים להם על כך. אנחנו בלה מדווש מקווים לחזור לפתוח את המקום במהרה בהקדם האפשרי ולחזור לפעילות".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • צבי הגיב:

    האיש איבד את בנו.. האופניים ממש מעניינים אותו. איבדתם קצת פרופורציות

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג