סובב נתניה: 4 מסלולי ריצה שווים לאורך העיר

נתניה היא אחת מערי החוף היפות בישראל וגם יעד ריצה מהנה במיוחד. אספנו עבורכם מספר מסלולים שמתאימים גם למי שרוצה ריצה מהירה וקצרה וגם למי שמחפש חול מאתגר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
DCIM101MEDIA

מסלולי ריצה נוספים בערים שונות: מסלולים בחיפה | מסלולים בירושלים |

נתניה היא אחת מערי החוף היפות בישראל ובשנים האחרונות עברה נתניה מתיחת פנים רצינית ואם מזדמן לכם לעבור בטיילת היפיפייה והמטופחת, תרגישו לרגע אחד קצת בחו"ל, מעבר לבליל השפות שנשמעות סביב, שהשולטת בהן היא הצרפתית כמובן, תמצאו פינות חמד, בתי קפה ומסעדות, מצנחי רחיפה ושקיעות רומנטיות. למרות שהעיר נמצאת על קו החוף ולא תמצאו בה עליות גדולות ומאתגרות, עדיין ישנן מספר מסלולי ריצה אהובים שכדאי לכם להכיר. אז בפעם הבאה שמזדמן לכם להגיע לאזור החוף, אל תשכחו להביא אתכם זוג נעלי ריצה וצאו לשעה של ניקוי ראש, אוויר טוב וים כחול.

טיילת נתניה צילום:Eyalasaf

אחת מערי החוף היפות בישראל | צילום: Eyalasaf

כתבות מסלולי ריצה נוספים בשוונג
מסלולי ריצה: 5 מסלולים שווים בחיפה
סובב ירושלים: 5 מסלולי ריצה מגניבים בירושלים
סובב ישראל: 10 המסלולים הטובים בישראל בריצה

1. ריצה רומנטית

אורך המסלול: כ-10 ק"מ

רמת קושי: קל

    את הרכב תוכלו להשאיר בכיכר העצמאות. רדו במדרגות אל חוף הים ומשם התחילו את הריצה לכיוון דרום. מומלץ לעקוב אחרי סימון שביל ישראל. השביל מהר מאוד משתלב עם הטיילת המטופחת של נתניה ועובר לאורך הים. לאורך המסלול תמצאו ברזיות מים, בתי קפה ומקומות לקנות מים ואוכל. בימי הקיץ, מומלץ לבצע את הריצה מוקדם בבוקר או אחר הצהריים כשהשמש שוקעת וליהנות מהקרניים האחרונות שהיא שולחת לפני שצוללת בים. כאשר הגעתם לקצה הטיילת, הסתובבו ושובו לרכב בדיוק באותה הדרך.

2. ריצה לשמורת יקום

אורך המסלול: כ-10 ק"מ
רמת קושי: קל
את הריצה אפשר להתחיל בכל נקודה לאורך הטיילת של נתניה, תלוי באורך הריצה אותה אתם רוצים לבצע. נקודה נחמדה להתחיל בה היא שלולית החורף שנמצאת בכניסה לעיר. אפשר להתחיל את הריצה בסיבוב חימום סביב השלולית ומשם לחצות את הכביש לכיוון גבעת האירוסים, שם בחודשי האביב תוכלו להנות מפריחה מרהיבה של אירוס הארגמן האצילי ופריחה בשלל צבעים של צמחי חוף השרון. אפשר לחצות את השמורה בחול המאתגר לעברה השני לכיוון שכונת עיר ימים. אפשרות נוספת היא להמשיך על השביל עד לרחוב עוזי חיטמן ושם לפנות ימינה עם סימון שביל ישראל.

תמשיכו על השביל, מומלץ לרוץ על חוף הים עד לחוף הירוק ושם עוברים מתחת לגשר של כביש 2 כשווינגייט מימיננו. ממשיכים בשביל ומגיעים אחרי כמה מטרים לגשר. פונים ימינה וחוצים את הגשר ומיד פונים שמאלה ורצים לאורך נחל פולג בצל עצי הפקאן של הישוב אודים (שנמצא מצד שמאל שלכם). מגיעים למטע זיתים ופונים ימינה עד סוף המטע ושם שמאלה עד שנכנסים לפארק יקום. מומלץ לטפס על גבעת הכורכר שמשקיפה על הנוף. יורדים מהגבעה ואפשר להמשיך לטייל בשמורה או לחזור חזרה באותה הדרך שהגענו.


3. ריצת חופים
אורך המסלול: כ-15 ק"מ

רמת קושי: קל-בינוני
ריצה מאתגרת שמתאימה למי שרוצה לחזק את רגליו. מתחילים בחוף סירונית ורצים לאורך החוף עד בית ינאי ושם חוזרים חזרה לנתניה. מים ניתן למלא בחוף בית ינאי. בעונת הרחצה יש לעקוףאת חוף הדתיים שנמצא אחרי חוף קונטיקי. בחוף נעורים יש מסעדה אם רוצים לעשות עצירת התרעננות, מים ושירותים. למאותגרים ישנה אפשרות להמשיך לרוץ עד לחוף מכמורת שמוסיף כ-1 ק"מ למסלול לכל כיוון.

4. אימון עליות קטלני

אורך המסלול: כ-10 ק"מ, תלוי בכם.

רמת קושי: בינוני/קשה.
מי שמחפש עליות בנתניה, סביר שלא ימצא, אלא אם כן יעלה וירד מהים. אבל דרך נוספת להתאמן בעליות היא לרוץ לווינגייט ולהתאמן על דיונת החול הגדולה. מחנים את הרכב בחוף פולג, סמוך לעולם המים ומבצעים חימום של כקילומטר עד הדיונה ושם יורדים ועולים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג