מרתון סמסונג ת"א יתקיים וירטואלית, אך ללא חסות ספורט

המרתון התל אביבי יאלץ השנה לעבור למתכונת וירטואלית עקב מגפת הקורונה והתוצאות תהיינה תוצאות אישיות רשמיות אך לא תחרותיות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני כמעט תשעה חודשים התקיים מרתון סמסונג תל אביב והספיק להיות אירוע הספורט גדול הממדים והאחרון שלמעשה התקיים בישראל. באותה תקופה נשמעו ברקע דרישות של שר הבריאות שהעלה את האפשרות לבטל את המרתון התל אביבי, מתוך חשש מהשלכות קיום האירוע בשל הגעתם של רצים זרים לישראל. לבסוף לאחר שנשקלו כל האפשרויות התקיים המרתון בפעם ה-12 אך ללא השתתפותם של הרצים הזרים הבינלאומיים שהוזמנו. כעת, לאחר שמגפת הקורונה הצליחה לפגוע קשות בכל אירועי הספורט ובייחוד באלו של הספורטאים החובבים, החליטו בעיריית תל אביב כי למרות המצב המרתון יתקיים אך כנהוג בימים אלו בניו יורק, ברלין, בוסטון ועוד ערים גדולות בעולם הוא יהיה במתכונת וירטואלית ביום שישי ה-19 בפברואר 2021.

השנה לא תהיה חסות ספורט | צילום: באדיבות כפיים אקטיב

חסות ספורט לאירוע

את המרתון מלווים מדי שנה נותני חסויות רבים, אשר מקבלים חשיפה בקרב הרצים והרצות. את חסות הספורט נתנה בשנה שעברה חברת "נייקי" כך שחולצת המרוץ אותה קיבלו המשתתפים בערכת המרוץ היתה מתוצרתה. השנה, כנראה בשל כך שהמרוץ הינו וירטואלי, לא נתנה נייקי חסות ספורט למרתון תל אביב והחולצה שתינתן למשתתפים תהיה על פי ההערכות וכן על פי תשובת ההפקה לשאלות הרצים חולצה לא ממותגת. בתגובה לשאלתנו באשר לחסות הספורט של נייקי, ענו לנו מחברת "כפיים" המפיקה את המרתון כי: "בשלב זה אין חסות ספורט למרתון".

המתכונת המקוונת והדיגיטלית תתקיים במקצים למרחק מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ ומרוץ 5 ק"מ. צורה זו מוסרים מהפקת המרוץ, תואמת את הנחיות משרד הבריאות שבמרכזה המוטו "כולנו רצים יחד וכל אחד לחוד" המזמין את כל הרצים לרוץ כמיטב יכולתם ולהצטרף באותו יום ובאותה שעה לאלפי רצים בכל רחבי הארץ, כל אחד ואחת במסלול שתכנן עבורו.

מרתון וירטואלי

חשוב לציין כי תוצאות המרתון השנה ושאר המקצים הן תוצאות אישיות רשמיות אך לא תחרותיות ולכן לא תתקיים הכרזה על המקומות הראשונים. יש לשים לב כי במסלול הריצה קיימת קליטה סלולרית על מנת להפעיל את האפליקציה. ביום המרתון על כל המקצים שבו, כל מי שנרשם יתחבר לאפליקציה וירוץ את המרחק שבחר בכל מסלול שיבחר. באפליקציית המרוץ ישודר טקס הזנקה, תתאפשר מדידה אינטראקטיבית של המסלול וזמן הריצה, שילוב מסרים מעודדים, פלייליסט, אפשרות שיתוף וצפייה בצילומים של הרצים לאורך מסלוליהם והפקת תעודת סיום אישית ומעוצבת.

כל אחד ירוץ איפה שהוא רוצה ויעלה את התוצאה | צילום: באדיבות כפיים אקטיב

"תל אביב- יפו לא מפסיקה לרוץ", מסר רון חולדאי ראש עיריית תל אביב, "על אף התקופה המאתגרת מרתון תל אביב ה-13 יוצא לדרך וכמדי שנה, תלבש העיר בגדי ריצה באירוע הדגל של הספורט בעיר. השנה לא נרוץ מאותו קו זינוק, אך עדיין נרגיש יחד ביום חג הספורט הגדול בישראל. כולכם מוזמנים להירשם למקצה המתאים עבורכם ולקחת חלק בחוויית ריצה במתכונת ייחודית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג