כל מה שאתם צריכים לדעת על ה-Apple Watch Ultra

שמעתם עליו ואתם רוצים להכיר אותו קצת יותר? בואו להכיר את שעון הספורט החדש של אפל עם שלל הניטורים והמדידות שלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
את השעון הייחודי הזה תוכלו למצוא בישראמן ולנסות אותו מקרוב ובזמן אמת | צילום: באדיבות idigital

למידע נוסף על האפל ווטש אולטרה ולרכישה

החידושים בשוק השעונים לענפי ספורט הסבולת לא מפסיקים להפתיע והיום, כשנראה היה שהעולם הטכנולוגי לא יכול עוד להציע דבר שהמתאמנים בריצה, ברכיבה ובשחייה טרם ראו, הגיע החידוש המדובר הבא.

ה-Apple Watch Ultra נחשב לשעון הקשיח והמתקדם ביותר מכל קודמיו. עם מארז טיטניום בגודל 49 מ"מ, צג גדול ובהיר שאין שני לו, עמידות למים עד לעומק של 100 מ', עמידות לאבק וזכוכית ספיר חזקה במיוחד ומעל הכל 36 שעות של חיי סוללה ועד 60 שעות במצב "סוללה חלשה" – אתם מקבלים את כל העולם על כף היד שלכם.

עם עיצוב פונקציונלי ועיצובי, שיכול להיות מושלם לדוגמה גם לטיולים, השעון מאפשר את כל המדידות המדויקות שספורטאי ברמה החובבנית וגם ברמה הגבוהה ביותר מחפש לעצמו.

מי שעוסק בטריאתלון יכול ליהנות ממצב אימון ספורט משולב (Multisport Mode), שמחבר בין סגנונות אימון שונים ובכל זאת שומר על יכולת מדידה מדויקת ומקצועית. איך הוא עושה את זה? באמצעות GPS מתקדם וייעודי לקריאות מדויקות יותר של מרחק, קצב ועוד אפשרויות גם בסביבה עירונית צפופה. כלי עזר נוספים שיכולים לסייע ביצירת אימונים מדויקים הם יכולת התאמה אישית של לחצן הפעולה לשימוש שאתם רוצים, כדי שיהיה לכם נוח יותר לתפעל את השעון בפעילות ספורט אינטנסיבית בלי לצאת מפוקוס, וגם מעקב מדויק אחר מדדי הדופק, המהירות, אורך הצעד, חמצן ועוד.

היישום "אימון" נותן לכם גם את היכולת לנהל את אימוני הכושר שלכם | צילום: באדיבות idigital

היישום "אימון" נותן לכם גם את היכולת לנהל את אימוני הכושר שלכם, בין היתר דרך הגדרת יעדים ספציפיים כמו זמן, מרחק או קלוריות. השעון עוקב אחרי ההתקדמות שלכם, "מנדנד" לכם לאורך הדרך ומעודד אתכם ומסכם את כל הפעילויות כך שתוכלו לעקוב אחרי היסטוריית האימונים ביישום "כושר" ב-iPhone.

גם מי שמעדיף לשחות יוכל ליהנות מהחידושים ששעון ה-Apple watch Ultra מציע, לדוגמה מעקב אחר יעילות הסגנון בעזרת ניקוד SWOLF – סוג שחייה משולב בזמן שלוקח לשחות בריכה אחת, והכל תחת תקן ה-100WR עם עמידות מוגברת למים.

ישנם גם מד עומק ואפליקציית "עומק" שמופעלים בשעון אוטומטית עם הכניסה למים, וכך ניתן לראות את העומק הנוכחי שבו אנחנו נמצאים, את הזמן מתחת למים, טמפרטורת המים והעומק המרבי שאליו הגענו. השעון יכול להפוך גם למחשב צלילה עם יכולת מלאה עד לעומק של 40 מטרים, יחד עם אפליקציית Oceanic+ הזמינה ב-App Store.

ובכלל, נראה שהפעם נוספו לשעון אפשרויות שלא חשבו עליהן קודם, שמציעות פתרונות גם לספורטאים החובבים או לחובבי האקסטרים באימוני היום יום. אחת מהן היא אפשרות הקריאה לעזרה, שבאה בדמות היכולת להפעיל בשעון צפירה רציפה שיכולה להישמע למרחק של כמעט 200 מ'. הצפירה חוזרת על עצמה במרווחי זמן קבועים ויכולה לסייע לכם לאותת לאחרים על מצוקה שבה אתם נמצאים.

הספורטאים בישראל, חובבנים ומקצוענים כאחד, מקבלים שעון שלא היה דומה לו באפל עד היום | צילום: באדיבות idigital

שימוש ביישום "מצפן" בהתאמה אישית ושחזור צעדים, כדי שלא תסטו מהמסלול ותוכלו לזכור איפה השארתם את האופניים או היכן מיקמתם את המאהל שלכם, וגם מצב לילה ויצירת נקודות ציון כדי שתמצאו בקלות את המקום שבו המכונית שלכם חונה.

השעון החכם משווק בישראל באמצעות רשת iDigital, משווקת הפרימיום של אפל בארץ, ומציע גם את כל המדדים הבריאותיים כמו אפליקציית ניטור רמת החמצן בדם, אפליקציית אק"ג והתראות על קצב לב לא סדיר, את הנושא החשוב לא פחות והוא מרכיב החיבוריות. השעון מתקשר עם כל מוצר נוסף של אפל שברשותכם, וכולל גם אפשרות לקבלת הודעות ולביצוע שיחות גם בלי שמכשיר האייפון נמצא לצידכם. האקו-סיסטם של אפל מאפשר לכם למעשה לשלוט במוצרי אפל האחרים בעזרת השעון, כשכל המדדים יופיעו באפליקציית הכושר והבריאות לניתוח ולהפקת תובנות.

ומעל הכל הספורטאים בישראל, חובבנים ומקצוענים כאחד, מקבלים שעון שלא היה דומה לו באפל עד היום. אתם אפילו יכולים לבחור לעצמכם רצועה בצבעים שונים אם תרצו כי בסוף כולנו יודעים ששעון חכם הוא לא רק כלי חשוב לאימונים, אלא גם אביזר אופנתי לא פחות.

ואת השעון הייחודי הזה תוכלו למצוא בתחרות הישראמן הקרובה ולנסות אותו מקרוב ובזמן אמת, ולהרגיש בעצמכם עד כמה המוצר הזה הולך לשנות את כל מה שידעתם עד היום על שעונים המיועדים לפעילות ספורטיבית עצימה.

 


 

תוכן שיווקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג